نقش سازمان نقشه برداری كشور در پدافند غیر عامل ضروري است

معاون اطلاعات و عملیات سازمان پدافند غیر عامل گفت: استفاده از توانمندیها و ظرفیت های سازمان نقشه برداری کشور در انجام مأموریت های سازمان پدافند غیر عامل، امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاون اطلاعات و عملیات سازمان پدافند غیر عامل به همراه هیأتي از سازمان نقشه برداري كشور بازديد كرد.

وي در این نشست عنوان داشت: سازمان پدافند غیر عامل  با حجم بالایی از اقدامات و فعالیت ها در جهت انجام مأموریت محول شده مواجه است. بنابراین باید از توانمندیها و پتانسیل سایر نهادها در این راستا یاری گرفت.

معاون اطلاعات و عملیات سازمان پدافند غیر عامل افزود: با توجه به ظرفیت و توانمندی های سازمان نقشه برداری کشور ایجاد زمینه های همکاری این دو مجموعه، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. نتیجه این همکاری ها می تواند سازمان پدافند غیر عامل را در اجرای اصول پدافندی در کشور مساعدت نماید.

در اين ديدار فعالیتهای GIS سازمان نقشه برداری کشور مورد توجه مسئولین پدافند غیرعامل  قرار گرفت و معاون اطلاعات و عملیات سازمان پدافند غیر عامل كشور در اين باره صریح کرد:  سازمان پدافند غیر عامل ، تجارب و توانمندیهای سازمان نقشه برداری کشور در بخش GIS را در اقدامات و فعالیتهایش به کار خواهد گرفت.

گفتنی است در پایان این نشست، مسئولین دو سازمان مقرر کردند تا نمایندگانی از سوی هر دو مجموعه  طی جلسات کارشناسی، زمینه های همکاری را بررسی نمایند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار