مدیر توزيع برق کامياران از کاهش 1.52 درصدی تلفات انرژی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ محسن ابراهيمي گفت: تلفات انرژي الکتريکي در پايان سال 92 در حدود 10.22 درصد بود که با انجام اقداماتي که براي کاهش تلفات پيش بيني شده بود در پايان سال 93 به 8.7 درصد رسيد.

وی افزود: کاهش تلفات از جمله مباحث حساس در صنعت برق به شمار مي‌رود که اگر با مسأله تلفات در اين شبکه‌هاي گسترده توزيع، انتقال مقابله شود، مي توان تا حد زيادي از بروز خاموشي‌هاي احتمالي جلوگيري کرد.

مدیر توزيع برق کامياران بیان کرد: در راستاي اجراي سياست شرکت توانيردر طرح ملي کاهش تلفات به زير 10 درصد که از مهرماه سال گذشته آغاز شد، برنامه‌هاي ويژه‌اي را در قالب پروژه کاهش تلفات در دستور کار خود قرارداده است.

ابراهيمی افزود: در بخش غير فني نيز اقداماتي انجام شده که از آن جمله مي توان به تست و اصلاح لوازم اندازه گيري، جمع آوري برق هاي غيرمجاز و کاهش تعداد عدم قرائت مشترکين اشاره کرد که جزء پروژه‌هاي زودبازده محسوب مي‌شوند.

وي در رابطه با جمع آوري برق‌هاي غيرمجاز گفت: با توجه به آخرين آمار موجود تا ابتداي خردادماه حدود 51 مورد برق غيرمجاز در سطح شهرستان کامياران شناسايي شد که با افزايش اکيپ هاي جمع آوري انشعابات غير مجاز اين مديريت اقدامات بسيار مؤثري انجام شد.

مدیر توزيع برق کامياران درپایان گفت: تلفات انرژي در سطح استان در سال 92 در حدود 12.31 درصد بوده که در پايان سال 93 به 10.77 درصد کاهش يافته است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کاهش ، تلفات ، انرژی ، برق ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.