معاون عمرانی استاندار کردستان خواستار تلاش بیشتر دستگاه های اجرایی برای تسریع در روند انجام طرح های عمرانی در شهرستان مریوان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، امیر قادری در جریان بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان مریوان با اشاره به دستاوردهای سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان به صورت ویژه به تشریح جزئیات مصوبات سفر در مورد شهرستان مریوان پرداخت.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل زیرساخت های استان و اهمیت زیرساخت حمل و نقل، اختصاص هزار میلیارد ریال اعتبار به راه سنندج - مریوان را مهم و کارگشا دانست و ابراز امیدواری کرد با بسیج امکانات و مدیریت صحیح و با اقدامات موثر و به موقع، این اعتبارات تخصیص یابد و هزینه شود.

معاون عمرانی استاندار کردستان همچنین به اهمیت سد گاران و تامین منابع آبی برای تبدیل اراضی دیم به آبی اشاره کرد و خواستار تسریع در اجرای این طرح شد.وی افزود: تامین اعتبار لازم به منظور احداث بیمارستان جدید مریوان و تسریع در اخذ کمیسیون ماده 215 قانون برنامه پنجم توسعه از دیگر مصوبات کاروان تدبیر و امید برای شهرستان مریوان است که امیدواریم اقدامات مورد نیاز برای تسریع در انجام این طرح ها به انجام برسد.

قادری در ادامه بر لزوم تشکیل تیمی مشترک با حضور کارکنان دستگاه های اجرایی متولی بصورت همیشگی برای پایش مخاطرات دریاچه زریوار و تهیه گزارشی برای کارگروه های دائمی نجات بخشی دریاچه زریوار تاکید کرد.

معاون عمرانی استاندار کردستان همچنین تسریع در تکمیل و بهره برداری از کنار گذر مریوان را ضروری برشمرد.در این سفر ساماندهی مرز رسمی باشماق، طرح گردشگری قله امام، طرح گردشگری سایت دریاچه، سدگاران، بلوار شهید عبادت و جمع آوری فاضلاب روستاهای حاشیه دریاچه نیز مورد بازدید قرار گرفت و تصمیمات مناسبی جهت تسریع فعالیت و بهره برداری از این طرح ها اتخاذ شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.