معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان از پیگیری صدور حکم وضعیت استخدام دانشجو معلمان ورودی سال 91 خبر داد.

نعمت‌الله موسی‌پور، معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص روند کاری دانشجویان ورودی 93 در دانشگاه فرهنگیان گفت: مسئول اصلی در فرآیند صدور حکم استخدامی دانشجو معلمان وزارت آموزش و پرورش و سازمان مدیریت برنامه ریزی است اما مسئولان دانشگاه فرهنگیان هم در حد توان خود پیگیر این قضیه هستند و در راستای رفع موانع قانونی و اجرایی و مالی موجود در این مسئله کوشش می‌کنند اما در هر صورت پاسخگوی نهایی وزارت آموزش و پرورش و سازمان مدیریت خواهد بود. 

وی با اشاره به این مسئله که در دفترچه کنکور سال 93 به تعهد به خدمت برای دانشجویان اشاره شده است، تصریح کرد: آموزش و پرورش به نیروی انسانی نیاز دارد و قطعا بخش اعظم این نیاز از سوی دانشگاه فرهنگیان تامین خواهد شد. بنابراین نگرانی در این خصوص چندان جایز نیست و این موضوع تاخیر در صدور حکم، به زودی حل خواهد شد. 

موسی‌پور خاطر نشان کرد: تعداد پذیرفته شدگان ورودی سال 93، کمتر از 10 هزار نفر است و اعمال صدور حکم با پیگیری‌های دانشگاه به نتیجه خواهد رسید و این پیگیری‌ها به حدی بوده است که در طی یک ترم گذشته، چندین بار با مرکز برنامه مذاکراتی صورت گرفته است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
-
اکبر عابدی
۰۹:۵۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
زیباترین کلام یعنی سلام. بنده کارمند اداره آموزش وپرورش یزد می باشم . خودم دانشجو دوره دکنرا هستم .فرزندم با رتبه 150 هدایت کردم به دانشگاه فرهنگیان ولی متاسفانه الان مثل سگ پشیمانم چرا احکام این افراد با این گرایش بالا راجدی نمی گیری پسرم ترم گذشته نزدیک به 3میلیون خرجش شدوبیش از 6میلیون برا دوفرزند دیگر م باید هزینه کنمالن پسرم می خواهد بره سربازی از دست این برنامه روزیهای شما .
-
اکبر عابدی
۰۹:۴۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
زیباترین کلام یعنی سلام. بنده کارمند اداره آموزش وپرورش یزد می باشم . خودم دانشجو دوره دکنرا هستم .فرزندم با رتبه 150 هدایت کردم به دانشگاه فرهنگیان ولی متاسفانه الان مثل سگ پشیمانم چرا احکام این افراد با این گرایش بالا راجدی نمی گیری پسرم ترم گذشته نزدیک به 3میلیون خرجش شدوبیش از 6میلیون برا دوفرزند دیگر م باید هزینه کنم الن پسرم می خواهد بره سربازی از دست این برنامه روزیهای شما .خدا شما را هدایت کند وبیامرزد.
Iran (Islamic Republic of)
bi nam o neshan
۰۰:۵۶ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
سلام و خسته نباشید
مرسی به خاطر پیگیریتون
من دانشگاه تربیت دبیر دارم درس میخونم و تو همین یک ترم که گذشت تقریبا 2 تومن خرجم شده.
دلیل من واسه انتخاب این رشته هم این بوده که اولا از دبیری خوشم میاد دوما اینکه نمیخواستم واسه مخارج دانشگاهم به خونوادم رو بزنم قابل ذکره پسرا معمولا نه همه از اینکه به باباهاشون بگن پول میخوایم شرم دارن و حتی میشه گفت غرورشون اجازه نمیده
این ترم هم وجدانا از پس اندازم که قبلا تابستونا کار میکردم خرج کردم
الان من اومدم این دانشگاه با این همه خرج اگه حقوقی نباشه که من بدم به این خرج و مخارج دانشگاه واقعا دارم به این نتیجه میرسم ترم جدید نرم دانشگاه و برم یه کار آزاد واسه خودم پیدا کنم.
امیدوارم تا شروع ترم جدید این مشکل حل بشه.
مرسی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۲۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
سلام.شمارو به خدا پیگیر استخدام ما ورودی های93 دانشگاه فرهنگیان باشید.
Iran (Islamic Republic of)
دانشجومعلم شاکی
۱۶:۰۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
من میتونستم دانشگاه دولتی شهر خودم پرستاری بخونم و چهارسال دیگه درامد بالایی داشته باشم ولی با علاقه دانشگاه فرهنگیان رو انتخاب کردم ولی هنوز به اموزش و پرورش وارد نشده اینهمه مشکل برامون درست شده خبرگزاری ها و شبکه های ملی و اخار ها اصلا همراهی نمی کنند مساله ای کم نیستش که یک وزارت بزرگ مثل آموزش و پرورش کارشکنی کرده تو دفترچه ی کنکور 93 قسمت پیوست ها گفته که دانشجویان قبل از ثبت نام باید ازشون تعهد دبیری گرفته بشه ولی الان ماه ها گذشته و خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ورودی 93
۱۹:۱۸ ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
ما دانشجو معلمان ورودی 93 از رتبه های برتر کنکور هستیم به طوری که در کلاس ما 5رتبه ی تک رقمی کنکور 2رتبه ی دورقمی کنکور و سه رتبه ی 3رقمی کنکور هستن و بقیه هم از رتبه های برتر کنکور هستن که بخاطر شغل خوبه معلمی به دانشگاه تهران و دانشگاهای معتبر نرفتن چون میخواستن معلم شن چون لذت یاد دادن را دوست داشتن. شاید خیلی ها بگن دانشجو معلم فقط واسه پول به دانشگاه فرهنگیان رفتن. اصلا اینطور نیست چون من اگه به دانشگاه تهران میرفتم با رتبه ی 358 قطعا بیشتر جای پیشرفت داشتم. آرزوی سلامتی برای همه ی مسلمانان و ایرانیان دارم. در پناه حق. یا علی مدد. راستی شهادت امام جعفر صادق «ع» را تسلیت میگم.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۸:۳۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
خواهشا این موضوع رو به جد از دکتر نوبخت یا دکتر فانی پیگیری کنید تمام امید ما به خبرنگاران و صدا و سیما هست . تشکر فراوان
Iran (Islamic Republic of)
قاسمی
۱۶:۱۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
6 ماه ورودی 93 دانشگاه فرهنگیان بلاتکلیف هستند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۳۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
دیگه دلیل اینهمه تاخیرو نمیدونم...
هنوز وارد آموزش و پرورش نشدیم اینهمه مشکل هست...
Iran (Islamic Republic of)
دانیال دبیری الهیات
۱۷:۵۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
چه عجب باشگاه خبرنگاران هم یه تکونی به خودش داد!!!! ولی خواهشا از آموزش و پرورش پیگیری کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
شناس
۱۵:۳۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
سلام.ماها از خيلي جاها زديم رفتيم فرهنگيان.لطفا زودتر يه كاري واسه ما كنيد.خجالت آوره.عذرتون چيه
Iran (Islamic Republic of)
omid
۱۲:۰۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
با سلام یه فکری به حال اونا که بیکارند بکنید ممنون
آخرین اخبار