جانشین فرمانده‌سپاه‌انصارالحسین همدان گفت: فردا ۱۱ شهید در استان تشییع که سه شهید آن در همدان تشییع و در پارک کودک به خاک سپرده می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از همدان ؛سردار مجیدی با بیان اینکه شهدای گمنام روز پنج شنبه وارد شهرستان رزن شدند و دیروز نیز در تویسرکان و نهاوند بودند، اظهار داشت: باید از وجود شهیدان بهره کافی را ببریم.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان در مراسم روز خبرنگار با عنوان اینکه رسالت خبرنگاری ایجاب می کند که خبرنگار استقلال فکر داشته باشید، افزود: در تشیع آمده که علما از جایی حقوق بگیر نیستند و اگر می بینید استقلال رای دارند و زمانی که لازم باشد مواضع خود را می گیرند به علت برکات تشیع است.

سردار مجیدی با عنوان اینکه علما به سادگی وامدار کسی نیستند و نقش رسانه همین جاست که براساس رسالتی که به دوش دارد باید بتواند رسالت خود را دنبال کند، افزود: امیدواریم که خبرنگاران بتوانند رسالتی که جامعه و اسلام به دوش آنها گذاشته را به نتیجه برسانند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج رسالت بزرگی دارد و همنشین با مردم است و از این جامعه بزرگ در کشور استفاده می کند و ماموریت های خود را انجام می دهد، ادامه داد: وقتی به مصداق زیبای دفاع مقدس نگاه می کنیم مشاهده می شود که از نیروهای مردمی برای مبارزه با دشمن استفاده کردیم، نبردی همه جانبه که استکبار جهانی پشت آن قرار گرفته بود.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان با اشاره به اینکه سپاه نیروهای مختلف را سازماندهی می کند تا در مواقع ضروری از آنها استفاده کند، بیان کرد: بسیج از نیروهای مردمی در راستای اهداف انقلاب استفاده می کند.

سردار مظاهر مجیدی با عنوان اینکه باید به بسیج به صورت تخصصی نگاه کنیم، بیان کرد: امروز بسیج متخصصان، مهندسی، پزشکی، دانش آموزی و غیره در کشور وجود دارد و بسیج بسترهایی را فراهم می کند نیروهای با انگیزه را سازماندهی و استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه می طلبد آمادگی های بیشتری در برابر دشمنان داشته باشیم، عنوان کرد: اگر در عراق، سوریه و یمن تفکر نیروهای مردمی نبود قطعا بدانید که عراق و سوریه سقوط کرده بودند ولی زمانی که این اندیشه به عراق رفت می بینیم که وضع دگرگون می شود.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان با بیان اینکه سپاه سال گذشته با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کرد و ۲۴ میلیارد تومان اعتبار به استان آورد و در راستای موضوع اقتصاد مقاومتی 2 هزار و ۱۰۰ شغل در استان همدان ایجاد شد، بیان کرد: شجره طیبه صالحین نیز یکی دیگر از اقدامات سپاه است.

سردار مجیدی با بیان اینکه سال گذشته 8 هزار حلقه صالحین در استان همدان ایجاد شد که امیدواریم امسال تعداد حلقه های صالحین استان به ۹ هزار حلقه برسد، بیان کرد: حلقه های صالحین چهار موضوع معرفتی، بصیرتی، تربیتی و مهارتی را دنبال می کند و این مهم در استان همدان اثرات خوبی داشته است.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ادامه داد: رسانه ها می تواند در پشتیبانی از جبهه مقاومت نقش ایفا کنند.

سردار مظاهر مجیدی عنوان کرد: سال گذشته سپاه ساخت ۱۲۰ سالن ورزشی را پیگیری کرد که از این تعداد ۷۰ سالن در دست ساخت است و ۴۰ سالن به بهره برداری رسید.

وی در ادامه با با بیان اینکه «دجالواره» یکی از آسیب های اجتماعی است، عنوان کرد: سال گذشته سپاه وارد شد و 6 هزار ماهواره از سوی خود مردم به سپاه تحویل داده شد که این روند امسال به شکل دیگری ادامه دارد تا ماهواره به دست خود مردم از جامعه جمع آوری شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.