مرد جوان زمانیکه دید همسرش به خاطر زندگی زناشویی برادرش، دعوا به راه می اندازد، راهی دادگاه خانواده شد و دادخواست طلاق داد.

جنجال‌های زوج جوان بر سر دعواهای زندگی خواهر و برادر
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش مرد جوانی به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

وی در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی خواهر من با برادر همسرم ازدواج کرده و بعد از مدتی ازدواجشان به مشکل و اختلاف برخورده است. از وقتی آنها با هم اختلاف پیدا کرده اند همسرم هم رفتارش با من تغییر کرده و هر روز بهانه گیری می کند.

وی افزود:او مرتب با من دعوا می کند و همیشه سعی می کند کاری کند که اعصاب من خورد شود. دعوای خواهر من و برادرزنم در زندگی شخصی من و همسرم تاثیر زیادی گذاشته و باعث شده زندگیمان به جهنم تبدیل شود.

مرد جوان ادامه داد:هربار خواهرم با شوهرش درگیر می شود، همسرم هم با من دعوا می کند و در میان جر و بحثمان صحبت دعوای خواهرم با شوهرش را به میان می کشد و سعی می کند جوری برخورد کند که انگار خواهرم تنها مقصر است و من و خواهرم زندگی و او برادرش را از بین برده ایم. هرچه به او می گویم زندگی آنها چه ارتباطی با زندگی ما دارد فایده ای ندارد و هر روز دعوا به راه می اندازد. آقای قاضی باور کنید دیگر نمی توانم تحمل کنم و می خواهم برای همیشه از همسرم جدا شوم.

بعد از صحبت های این مرد، قاضی همسرش را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت هایش را بشنود.‎

انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
اینجور ازدواج ها (فامیل تو فامیل) همیشه با مشکل همراه بوده
آخرین اخبار