در نشست حزب مؤتلفه به مناسبت روز خبرنگار؛

بادامچیان: مجلسی که بحث‌های گذشته را تکرار کند، فایده ندارد

نایب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مجلسی که مجددا بر تکرار بحث‌های گذشته تاکید کند، فایده‌ای ندارد چرا که این نهاد باید بتواند تحولی عظیم ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسدالله بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در نشست حزب مؤتلفه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار که صبح امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: امسال دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز را پیش رو داریم و طبیعتا در انتخابات رقابت داخلی وجود دارد که در آن جایی برای تعارف نیست.

وی ادامه داد: آنچه که مهم است، این است که این رقابت‌ها آزاد، با آرامش و براساس ارزش‌ها انجام شود و هزینه‌های نامشروع نیز در آن وجود نداشته باشد.

بادامچیان افزود: ملت ما ملت باهوشی هستند و باید مقایسه کنند که این دوره‌های مجالس شورای اسلامی کدام مفیدتر بوده است.  

نایب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه تصریح کرد: آنچه که مهم است، این است که فضای سلامت انتخاباتی و زمینه را برای حضور گسترده مردم فراهم کنیم.

بادامچیان اظهار داشت: دولت مسئولیت اجرای انتخابات را دارد و قطعا قدرت دولتی باید در خدمت ملت باشد که امیدواریم دولت نخواهد مجلس پیش‌رو را باب میل خود شکل دهد.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه با اشاره به جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای افزود: همه جهانیان اذعان می‌کنند که ملت ایران هرگز تسلیم نشده و نخواهند شد، اینکه ما تصور کنیم طرف غربی با پایان استراتژی تحریم‌ها استراتژی دیگری برای ما ایجاد نمی‌کند تصور غلطی است بنابراین علاوه بر اینکه باید در انتخابات مراقب مسائل داخلی باشیم باید مراقب راهبردهای استکباری طرف مقابل نیز باشیم.

 
وی با بیان اینکه مجلسی که مجددا بر تکرار بحث‌های گذشته  تاکید کند، فایده‌ای ندارد چرا که باید بتواند تحولی عظیم ایجاد کند، گفت: یکی از راهکارها این است که مجلس ما باید مجلس حزبی قوی و  با تعامل با سایر گروه‌ها شکل گیرد.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه در پایان با بیان اینکه درصدد ائتلاف با اصولگرایان هستیم، افزود: ما براساس واقع‌گرایی و آرمان‌گرایی ازاین فرصت خوبی که پیش آمده می‌توانیم استفاده کنیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار