جشنواره تسنیم با تاکید بر خانواده و سبک زندگی اسلامی و ایرانی در مناطق 22 گانه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، با افزایش ابزارها و شبکه های اجتماعی و گسترش نفوذ ماهواره و شبکه‌های ماهواره‌ای در بین خانواده ها، شهرداری در طراحی به نام تسنیم اقدام به احیاء سبک زندگی اسلامی – ایرانی در بین شهروندان می‌کند.
*برگزاری چهارمین جشنواره تسنیم در منطقه 9 

بر همین اساس هشام فخاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: چهارمین جشنواره در حالی آغاز به کار می‌کند که در دو بخش فرهنگی و هنری اجتماعی محور برگزار و در سطح تمامی محلات و نواحی منطقه از مرداد ماه سال جاری آغاز و تا دی ماه ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری اهداف این طرح گفت: این جشنواره در غالب توانمندسازی، سبک زندگی، نهاد خانواده، ایثار و یکدلی و مشارکت‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
*شناسایی مشکلات منطقه 13 در طرح تسنیم
آبیا علیرضایی مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 13، گفت: طرح اجتماع محور در غالب سبک زندگی اسلامی – ایرانی در ارتقای کیفیت زندگی با حظور اساتید در سرای محلات برگزار می‌شود و مشکلات محلات شناسایی و در غالب پروژه‌هایی به اجرا در می آید.
*استفاده از دور ریختنی ها در دکوراسیون اتاق کودک جشنواره تسنیم تنها در بخش فرهنگی دنبال نمی شود و بلکه در بخش هنری نیز میزبان آثار هنردوستان و شهروندان تهرانی است.

 بر همین اساس زینت فزایی مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 12، گفت: جشنواره تسنیم نیز علاوه بر تاکید بر سبک زندگی اسلامی – ایرانی در بخش های هنری و مد و پوشش نیز آثار ارسالی شهروندان را می‌پذیرد.

وی افزود: در بخش هنری که در دو محور جشنواره بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها در سطح محلات از مواد دور ریز و دکوراسیون اتاق کودک با لوازم آن صورت می‌گیرد و در بخش دیگر مد و پوشش اسلامی به صورت فراخوان اعلام می‌شود.

*اجرای 75 پروژه اجتماع محور در منطقه 1

توانمندسازی بانوان نیز که بعنوان یکی از تولیدان اجتماع محور جشنواره نیز تعریف شده است با 75 پروژه در منطقه 1 برگزار می شود.

سیده سودابه هاشم‌‌زاده مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 1 با اشاره به 75 پروژه اجتماع محور در شمال تهران گفت: این پروژه‌ها در غالب سی‌دی، دل نوشته، روزنامه دیواری و ... توسط شهروندان به شهرداری منطقه 1 ارسال می‌گردد.

وی گفت: کارگاه‌های توانمندسازی بانوان جهت آموزش برای آمادگی شرکت در جشنواره تسنیم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: یی ، بب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار