رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: : ادعای کشورهای غربی درباره دخالت در کشورهای منطقه یک دروغ بزرگ است و جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان در کشورهای منطقه دخالت نمی‌کند.

ادعای دخالت ایران در کشورهای منطقه یک دروغ بزرگ استبه گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست هم اندیشی فعالان حوزه دفاع مقدس که در تالار هویزه با موزه دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: ادعای کشورهای غربی درباره دخالت در کشورهای منطقه یک دروغ بزرگ است و جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان در کشورهای منطقه دخالت نمی‌کند. 
 
وی ادامه داد: ارتش و نیروهای مردمی سوریه این کشور را از گزند تروریست نجات دادند و حزب الله هیمنه آمریکا و اسرائیل را شکست. 
 
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان به اشاره به رشادت‌های حزب الله به عنوان یک گروه انقلابی خاطر نشان کرد: جنگ یک گنج بزرگ است و باید با بررسی ان ارزش‌های والا دفاع مقدس را دریابیم. 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: حزب الله ، ایران ، سردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
ایران اسلامی ثابت کرده است همیشه همسایگان خود را دوست دارد و حاضر نیست به همسایگان خود ستمی برسد ولی این همسایگان هستند قدر این محبت را ندارند و فریب دشمنان خود را می خورند نمیدانند آنهایی که می گویند با ایران فاصله بگیرید می خواهند از آب گل آلود استفاده کنند و منابع آنها را به راحتی تاراج کنند
آخرین اخبار