شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم به‌عنوان کارگزار خوشه‌های کسب‌ و کار کشور رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم : در مراسمی با حضور استاندار قم و معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از شرکت شهرک های صنعتی استان قم به عنوان رتبه نخست کارگزار خوشه های کسب و کار تجلیل به عمل آمد.

سید مهدی صادقی استاندار قم ،جوان بودن شرکت های صنعتی قم را یک امتیاز بالا برشمرد و عنوان کرد:این مقام به‌دست‌آمده به‌واسطه حمایت‌ها و همکاری سایر دستگاه‌ها و عملکرد خوب این شرکت است و امیدواریم با تلاش‌های بیشتر ضمن حفظ این دستاورد قله‌های ترقی بخش‌های دیگر نیز به دست آید.

صادقی با اشاره به توافق صورت گرفته بین ایران و کشورهای جهانی افزود: این توافقات فضای جدیدی را پیش روی استان قم و بخش صنعت قرار می‌دهد و ما از امروز خود را آماده سرمایه‌گذاری و توسعه صنعتی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کمبود آب یکی از معظلات استان قم است تصریح کرد: نیاز اصلی صنعت آب است، با مدیریت صحیح و تخصیص درست در استان قم می توانیم ضمن رفع کمبودهای استان آب موردنیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را نیز تأمین کرد.

فرجی معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران رفع تحریم ها را عاملی برای رشد فعالیت‌های تولیدی و افزایش مصرف انرژی در بخش صنعت دانست و افزود: برای اینکه فردا با مشکل برق و آب و زمین موردنیاز سرمایه‌گذاران روبرو نشویم از امروز باید به فکر رفع آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.