پیکرهای پاک ۹ شهید والامقام دفاع مقدس ، امروز وارد بندرعباس می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان گفت: کاروان شهدای گمنام از استان کرمان ، صبح دیروز با استقبال مردمی در ابتدای جاده کهنوج - رودان ، وارد روستای آبنمای شهرستان رودان شد.

سرهنگ زجردور افزود: این پیکرهای شهدای پانزده تا بیست ساله ی غواص عملیات کربلای چهار است که پس از عبور از نه روستای شهرستان رودان ، ساعت هیجده امروز ، در میدان امام خمینی (ره) ، بر روی دستان مردم شهید پرور این شهرستان تشییع شد.

پیکر این شهدا پس از جستجو در منطقه ی ام الرصاص شناسایی شده است.

مراسم ویژه استقبال و تشییع از شهدا در بندرعباس ساعت ۱۷ امروز، از میدان دفاع مقدس آغاز و مراسم شب وداع نیز از ساعت ۱۸ از روبروی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس به سمت امامزاده سید مظفر(ع) برگزار می شود.

پیکر پاک یکی از شهدای والامقام دفاع مقدس، بعدازظهر روز دوشنبه نوزدهم مرداد در شهرک مسکونی ولیعصرِ نیروی دریایی ارتش به خاک سپرده می شود .

همچنین روز سه شنبه بیستم همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)پیکر پاک دو تن از شهدای گمنام در شهرستان میناب تشییع و در هشتبندی میناب به خاک سپرده می شوند .

پیکر پاک دو تن دیگر از شهدای گمنام دفاع مقدس پس از تشییع در بستک در شهر جناح و دو شهید گمنام هم در جزیره لارک ،و دو شهید دیگر درجزیره هنگام شهرستان قشم روز سه شنبه بیستم مرداد به خاک سپرده می شوند .

 انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.