استان سمنان در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی 3000 شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب کرده است.

یک شهید گمنام همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در سمنان تشییع و به خاک سپرده می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، استان سمنان در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی 3000 شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب کرده است.

فرماندار سمنان گفت: این شهید گمنام ، همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) در حسینیه نیروی انتظامی سمنان به خاک سپرده می‌شود. 
 
وی از مردم استان سمنان به عنوان مردمی شهیدپرور یاد کرد و یادآور شد: این استان در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی 3000 شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب کردند.

دانایی،به برخی برنامه‌های تشییع شهید گمنام در سمنان اشاره و اضافه کرد: آیین وداع با این شهید گمنام روز دوشنبه در مسجد المهدی سمنان برگزار می‌شود. 

فرماندار سمنان با اشاره به تشییع پیکر مطهر این شهید در روز سه‌شنبه 20مردادماه جاری افزود: پیکر پاک این شهید والامقام ساعت 9 صبح از معراج شهدای سمنان واقع در ضلع جنوبی میدان سعدی آغاز و پس از تشیع پیکر این شهید والامقام در حسینه نیروی انتظامی آرام می‌گیرد.

دانایی، ادامه داد: آیین ختم این شهید بزرگوار عصر 20 مردادماه در مسجد المهدی سمنان و یادبود وی نیز روز پنج‌شنبه در حسینیه شهدای نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: شهید گمنام ، تشییع ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.