امام جمعه اهر بر تلاش مضاعف این قشر آگاه و فرهیخته از انعکاس فعالیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان حجت الاسلام جواد حاجی زاده در ائین تجلیل از خبرنگاران ، خبرنگاران را انسانهایی آگاه و فرهیخته ذکر کرد که در نشر اخبار و انعکاس عملکرد نظام نقش بسزایی داشته و دارند.

وی، گفت: خبرنگار به عنوان یک فعال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باید اهل تحلیل باشد و با جامع نگری نسبت به انتشار اخبار اقدام نماید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اهر نامگذاری 17 خرداد روز شهادت شهید صارمی را به عنوان روز خبرنگار یک اقدام قابل تحسین و پسندیده در جهت تجلیل از انسانهای فداکار و فعال در جبهه فرهنگی عنوان کرد و افزود: همه ما وظیفه داریم تلاش های خبرنگاران را ارج نهاد و به نحو شایسته آنها را در انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری نمائیم.

وی، پرهیز از افراط و تفریط، امانتداری، صداقت، واقع بینی و تحلیل گری جامع و ولایی بودن را از شاخصه های مهم خبرنگاران متعهد و منطقی عنوان کرد.

وی،گفت: ملاک و معیار ما رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده و باید در تحقق منویات مقام معظم رهبری دراین راستا گامهای عملی برداریم.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، به خبرنگاران توصیه کرد که از حاشیه سازی بی مورد پرهیز کرده و اخباری که به نحوی دارای آثار بد و مخرب می باشند از انعکاس آن پرهیز نمایند.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه ناحیه اهر، خبرنگاران را یکی از سربازان اصلی جبهه فرهنگی نامید که همیشه در ترویج فرهنگ غنی اسلامی پیشقدم بوده اند.

عبدالحسین ایمانی، با تأکید بر ارزش نهادن به تلاشهای این قشر خدوم و زحمتکش افزود: در طول 8 سال دفاع مقدس با وجود اینکه تمام دنیا بسیج شده بود تا با انحصار خبری و تبلیغات خود به نحوی ایثارگری های رزمندگان اسلام را در مقابله با دشمن زبون در فرا سوی مرز ها کنترل نمایند اما خبرنگاران مخلص و بسیجی ما ندای مظلومیت و ایثار و رشادت رزمندگان اسلام را با دشمن با بن دندان مسلح به اقصی نقاط دنیا معرفی کردند.

وی، گفت: در طول تاریخ اگر حادثه عظیم کربلا به نحوی اطلاع رسانی نمی شد و مظلومیت فلسفه قیام امام حسین(ع) منعکس نمی شد قطعا این فرهنگ تا به امروز ماندگار نمی شد.

وی، افزود: به برکت انقلاب اسلامی امروز خبرنگاران ارزشی و ولایتمدار با حضور در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی تمام دستاوردهای نظام به نحو ممکن در دنیا اطلاع رسانی می شود و دیگر اعضای رسانه دشمنان شکسته شده است.

درپایان این مراسم که در دفتر امام جمعه اهر برگزار شد از خبرنگاران فعال شهرستان اهر با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه اهر و جمعی از مسئولین فرهنگی شهرستان با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.