بنزین 700 تومانی باقیمانده در کارت‌های سوخت به یک میلیارد لیتر کاهش یافته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، گفت: با عرضه تک نرخی بنزین از خرداد امسال و تعیین فرصت استفاده از بنزین 700 تومانی باقیمانده در کارت‌های سوخت تا پایان تابستان، به طور میانگین تاکنون در هر ماه 400 میلیون لیتر بنزین 700 تومانی مصرف شده است.

ناصر سجادی افزود: پيش بینی می‌شود تا پایان شهریور، 600 میلیون لیتر دیگر از یک میلیارد لیتر بنزین 700 تومانی باقیمانده در کارت‌های سوخت مصرف شود.

وی درباره احتمال ثبات قیمت سیان جی به نرخ کنونی 500 تومان نیز گفت: مصوبه عرضه این سوخت پاک با نرخ یاد شده تا پایان تابستان امسال معتبر خواهد بود و تاکنون نیز هیچ مصوبه دیگری در این زمینه ابلاغ نشده است.

به گفته مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، کاهش 100 تومانی قیمت سیان جی از ابتدای تیر و تداوم آن تا پایان تابستان امسال، استقبال از مصرف این سوخت پاک را بیشتر کرده است.

سجادی تصریح کرد: استقبال مردم از وضع موجود درباره سیان جی، می‌تواند زمینه ای برای پیشنهاد تداوم عرضه سیان جی با نرخ کنونی باشد.

وی ادامه داد: این سوخت پاک هم اکنون با یک سوم قیمت بنزین عرضه می‌شود و مردم نیز در استفاده از آن استقبال خوبی نشان داده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار