عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: همان طور که در گفتگوی خارجی توانستیم به موفقیت برسیم امروز باید در عرصه داخلی گفتگو کنیم.

همان طور که در گفتگوی خارجی توانستیم به موفقیت برسیم، باید در عرصه داخلی نیز گفتگو کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تسکل‌های  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد در نشست احزاب و رسانه که عصر امروز شنبه 17 مرداد ماه در محل حزب اسلامی کار برگزار شد اظهار داشت: همان طور که ما در گفتگوی خارجی توانستیم به موفقیت برسیم امروز باید در عرصه داخلی گفتگو کنیم چرا که طرفین در رسیدن به هدف نظریات متفاوتی دارند و اگر این گفتگو در عرصه داخلی تحقق یابد می‌توانیم صاحب این رد صلاحیت‌ها نباشیم و در جهت همگرایی حرکت کنیم. 
 
وی ادامه داد: ما در تمام شاخص‌ها با مشکل روبرو هستیم و در حوزه حزب نیز همین روند را دنبال می کنیم. 
 
عضو  شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان این که در حوزه رسانه نیز خبرنگاران با مشکلات عدیده ‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند عنوان کرد: بی‌دلیل نیست که ما امروز به این نتیجه رسیده‌ این خبرنگاری به عنوان مشاغل سخت تلقی می‌شود. 
 
حق شناس با بیان این که فضای بعد 92 فضای بهتری برای اطلاع رسانی است افزود: هیچ کس نباید از تعطیلی هفته 9 دی خوشحال باشد چرا که یک مطبوعاتی نباید از بیکار شدن همکاران خود خرسند شود، این یک تمرین در حوزه مدنی است. 
 
وی یا بیان این که نظام حزبی در بدترین شرایط است تصریح کرد: ما باید به سمت قانون نظام جامعه فعالیت سیاسی در کشور حرکت کنیم. 
 
عضو  شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: امروز احزاب در انتخابات جایگاه مشخصی ندارد و نظام حزبی در کشور ما به شدت عقب افتاده است و با استانداردهای بین المللی فاصله زیادی دارد. 
 
حق شناس ادامه داد: امروز روسای جمهور با افتخار می‌گویند: که ما عضو هیچ حزب و گروهی نیستیم این چه افتخاری است که آقایان یدک می‌کشند پس مردم فردا روزی در خانه کدام حزبی بکوبند و مطالبات خود را پیگیری کنند. 
 
وی به لزوم تعریف جرم سیاسی تاکید کرد و گفت: حوادث سال 88  به خاطر این رخ داد که جرم سیاسی تعریف نشده بود. 
 
عضو  شورای مرکزی حزب اعتماد ملی افزود: می‌گویند نخست وزیر جنگ و رئیس مجلس ششم مرتکب جرم شده‌‌اند قبول اما طبق کدام تعریف. 
 
حق شناس اظهار داشت: نمی‌توان فعالیت سیاسی را تعریف کنیم که در ذیل آن جرم سیاسی تعریف نشده باشد و این در حالی است که واژه جرم سیاسی در قانون اساسی آمده است. 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: حق شناس ، عضو شورا ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار