قابلمه‌هایی هوشمند از راه دور برایتان کباب می‌پزند + تصاویر

پیشرفته شدن فناوری بکار رفته در محصولات خانگی آنها را به قدری هوشمند کرده که بدون نیاز به حضور کاربر می‌توانند حتی غذا تولید کنند.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارشناسان برای کمک به افراد جهت جلوگیری از سوزاندن مواد غذایی نوعی دستگاه طبخ و کباب کردن مواد غذایی تولید کرده‌اند که توسط نرم‌افزار روی گوشی تلفن همراه هوشمند هدایت و کنترل می‌شود. 

قابلمه‌هایی هوشمند از راه دور برایتان کباب می‌پزند + تصاویر

گفتنی است، این دستگاه تنها 199 دلار قیمت دارند و کاربران از راه دور می‌توانند دمای آن را تنظیم کنند و مانع از سوختن مواد غذایی شوند. 

قابلمه‌هایی هوشمند از راه دور برایتان کباب می‌پزند + تصاویر

بررسی‌ها نشان می‌دهند، این دستگاه همچنین به صورت خودکار پس از اتمام زمان طبخ و اندازه‌گیری درجه حرارت مواد غذایی خاموش می‌شود. 

علاوه بر تلفن همراه از طریق تبلت نیز می‌تواند به کنترل و نظارت بر این دستگاه طبخ هوشمند پرداخت. 

ارتباط بین تلفن همراه و ظرف مخصوص پخت و پز از طریق فناوری Wi-Fi و نیز بلوتوث صورت می‌گیرد.

از جمله دیگر مزایای این ظرف عدم ایجاد بخار و یا دود ناشی از طبخ غذاست و می‌توان از آن در داخل یا خارج خانه و در تمام فصول سال حتی در هوای بارانی هم استفاده کرد.

نرم افزار مربوط به ظرف پخت و پز Kickstarter دارای بخش‌های مختلفی از جمله انواع دستور طبخ غذا، غذای کودک، غذای بیمار و فرد سالمند، هشدارهای مختلف و همچنین انواع تنظیمات زمان‌بندی طبخ غذا است. با استفاده از این ظرف هرگز غذای فرد نمی‌سوزد. 

نرم‌افزار روی گوشی ظرف Kickstarter می‌تواند بر روی انواع سیستم عامل‌های اندروید و Ios مورد استفاده قرار گیرد.

ایمنی این ظرف و قفل هوشمند مخصوص اطفال خردسال از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. 

این ظرف‌ها در انواع رنگها و با وزن حدود 10 کیلوگرم و سطح گریل غذا در حدود 200 اینچ مربع وجود دارند. 

طریقه برقراری ارتباط بین دستگاه و نرم‌افزار موجود در گوشی یا تبلت از طریق تعبیه یک جایگاه‌ بر روی بدنه ظرف انجام می‌شود.  منبع تغذیه این ظرف از طریق جریان برق تامین انرژی می‌کند. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار