این کتاب که حاوی معرفی هنرمندان رشته های مختلف هنرهای سنتی می باشد در قطع وزیری به چاپ رسیده و در اختیار گردشگران و علاقمندان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان، معاون صنایع دستی استان اصفهان ضمن قدردانی از این اقدام شایسته، در آیین رونمایی از این کتاب که در سالن اجتماعات هتل آسمان و در حضور هنرمندان هنرهای سنتی و فعالین عرصه فرهنگ و هنر استان اصفهان و سایر استانهای کشور برگزار شد از هنرمندان و علاقه مندان به حوزه فعالیتهای هنری دعوت نمود تا به منظور معرفی و شناساندن هنرهای سنتی و صنایع دستی که نمادی از فرهنگ و تمدن ایران اسلامی می باشد، با پژوهش و سرمایه گذاری در این امر نسبت به معرفی هنرهای سنتی به گردشگران (با توجه به ورود گسترده گردشگران به ویژه خارجی به ایران) اقدام نمایند.

روزنامه قدس (سرپرستی استان اصفهان) از سال 1386 اقدام به انجام این مهم نموده و هر ساله با انتشار این کتاب به معرفی هنرمندان در حوزه های مختلف هنرهای سنتی ایران زمین به ویژه اصفهان، پرداخته است. ستاره های طلایی، نگین های ایران زمین، گلستان هنرهای ایران و سیمرغ از جمله کتب انتشار یافته در این مجموعه است. 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.