عضو حزب کارگزاران سازندگی طرح برخی مسائل درباره تخلف و تقلب در انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب را غیرممکن و غیرمنطقی دانست.

یدالله طاهرنژاد عضو حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه‌ی احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان بااشاره به برخی مسائل مطرح شده مبنی بر تخلف و تقلب در انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب گفت: جلوه خوبی برای احزاب ندارد که انتخاباتی بین دبیران کل و نمایندگان تام‌الاختیار آنها صورت بگیرد و بعد آن را زیر سوال ببرند و بگویند تقلب شده است. 

وی در ادامه افزود: تخلف در انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب را بعید می‌دانم زیرا تمامی افرادی که در این جلسه حاضر بودند، با هم آشنایی داشته و بر همین اساس، وقوع تخلف در این انتخابات را منطقی نمی‌بینم.

گفتنی است محسن صفرپور رئیس جبهه اعتدال‌گرایان از وقوع تخلفاتی در انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب که روز پنجشنبه(15 مرداد) برگزار شد، خبر داده و گفته بود: در جلسه پنجشنبه خانه احزاب افرادی ناشناخته از فراکسیون اعتدال و میانه حضور پیدا کردند که معلوم شده در انتخابات گذشته، این افراد و احزاب اصلاً وجود خارجی نداشته‌اند. 

به گفته صفرپور، ما مستنداتی مبنی بر تخلف و تقلب در انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب داریم و این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهیم کرد تا حق و حقوق کسی ضایع نشود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار