شاخه خبرنگاران و روزنامه نگاران حزب وحدت و همکاری ملی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار بیانیه‌ای را صادر کرد.

//////////به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، شاخه خبرنگاران و روزنامه نگاران حزب وحدت و همکاری ملی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار بیانیه‌ای را صادر کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

با توجه به ظرفیت‌ها و کارکردهای عظیم رسانه و تحولات مثبتی را که در جامعه و زندگی بشری به همراه دارد و نقشی که خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دارند قابل تکریم و احترام هستند و شایسته است که از زحمات این قشر فرهیخته قدردانی به عمل آید چرا که جامعه بدون قلم‌های روشنگر و حقیقت نگار اصحاب رسانه و خبر در تاریکی به سر می‌برد.

امروزه عرصه خبر و اطلاع‌رسانی به عنوان اصلی‌ترین ابزار آگاهی‌بخشی در جامعه به شمار می‌آید. روز خبرنگار در حقیقت روز نکو داشت قلم و روز عهد دوباره اصحاب رسانه برای انتشار دانایی و ارج نهادن به آگاهی در جامعه است.

رسانه به عنوان پل ارتباطی بین مردم، واقعیت‌ها ورویدادها، باید آینه وفادار و بیان رخدادهای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و.. باشد و این تلاش خبرنگاران متعهد و صاحب قلم است که باعث جهت‌گیری صحیح مردم، نظام و حرکت به سوی حقایق می‌شود. در این میان صداقت و قابل اعتماد بودن خبرنگار و رسانه برای دستیابی جامعه به حقایق و واقعیت‌ها بسیار حائز اهمیت است که باید به عنوان اخلاق حرفه‌ای همواره مورد توجه قرار گیرد.

شاخه خبرنگاران و روزنامه نگاران حزب وحدت و همکاری ملی ضمن درود بر خبرنگاران عزیزی که در مسیر آگاهی بخشی و ساختن جامعه آگاه و دانا گام برمی‌دارند. یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای عرصه ی خبر را گرامی میدارد و 17 مرداد روز خبرنگار، را به جامعه رسانه‌ای کشور تبریک عرض می نماید و برای خبرنگاران عزیز آرزوی توفیق د ر مسیر تنویر افکار عمومی و رشد و  تعالی فرهنگ جامعه را دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیانیه ، وحدت ، همکاری ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار