کمیته فنی باشگاه پرسپولیس جهت بررسی شکست این تیم مقابل استقلال خوزستان تشکیل جلسه خواهد داد.

کمیته فنی پرسپولیس تشکیل جلسه می دهدجعفر کاشانی عضو کمیته فنی پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: کمیته فنی باشگاه پرسپولیس ملزم به تشکیل جلسه است تا معایب این تیم را به سرمربی پرسپولیس گوشزد کند تا در بازیهای بعدی تکرار نشود.
 
کاشانی در ادامه عنوان کرد: به هر حال عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس را از هفته چهارم، پنجم لیگ برتر باید ارزیابی و هم اکنون زود است در مورد تیم قضاوت کرد همچنین بازیکنان از هفته های بعد با یکدیگر  هماهنگ می شوند و بازی بهتری به نمایش می گذارند.
 
وی تصریح کرد:هوای گرم خوزستان، طوفان و داوری عوامل باخت پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان بودند.
 
کاشانی در مورد اینکه مطرح کردن گرمای هوای اهواز به عنوان علل شکست، بهانه جویی نیست، عنوان کرد: معتقدم که این عوامل در باخت  پرسپولیس موثر بودند چرا که در دورانی که ما بازی می کردیم از تیم‌های اهوازی شکست  می خوردیم اما آنها را در تهران شکست می دادیم.
 
وی درباره اینکه گفته می شود اولتیماتوم به برانکو داده شده، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد چرا که برانکو مربی بزرگی است و توانایی این را دارد که در هفته های بعد تیم را متحول کند.
 
عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می شود گزینه های جایگزینی برانکو مشخص شدند، تصریح کرد:برانکو کارش را انجام می دهد و نیازی نیست که شخص دیگری جایگزینش شود.
 
وی درباره وضعیت اسپانسر باشگاه پرسپولیس بیان کرد: طاهری با حامی مالی جدید به توافق رسیده است و تا چند روز آینده نام این حامی مالی به اطلاع عموم خواهد رسید.
 
وی در پایان درباره تغییرات در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: وزارت ورزش و جوانان هنوز صحبتی در این خصوص با ما نکرده است.
 
همچنین باشگاه پرسپولیس متعلق به آحاد مردم است و هر کسی که بتواند به این تیم کمک کند درب باشگاه به رویش باز است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار