فاز اول مجموعه فیلم های کوتاه با موضوعات قرآنی به سفارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای مستند و تجربی استان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و جمعی از هنرمندان این استان در کرج کلیک خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، تصویربرداری این مجموعه فیلم کوتاه به تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی عبادی و نویسندگی و بازیگردانی علی احمدی شیرین و با بازی کامبیز بزرگمهر، سید احمد امامیه و تعدادی از دانش آموزان دبستان قرآنی حورا دراین مدرسه آغاز شد.

مهندس حسینی کاشانی ، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز در این برنامه ضمن تشکراز عوامل سازنده این مجموعه و با اشاره به نیاز جامعه به اینگونه اقدامات اظهار داشت : در زمینه فرهنگ سازی ما نیاز داریم که از همه قابلیت های هنر استفاده کنیم.

 وی درجمع هنرمندان و دست اندرکاران این مجموعه قرآنی و همچنین دانش آموزان مدرسه قرآنی حورا خاطرنشان کرد: شاید یکی از تأثیرگذارترین قالب های هنری تهیه فیلم می باشد که می تواند روی رشد فکری بچه ها خیلی تأثیرگذار باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: با اقدامات هنرمندان و با همکاری و مشارکت همکاران ما در مجموعه های هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه ریزی های لازم برای تولید و ضبط فیلم های کوتاه با موضوعات قرآنی در دستور کار قرار گرفت.

سید موسی حسینی کاشانی در پایان ضمن اشاره به تأثیرگذاری خاص اینگونه کارها، ابرازکرد: امید است با مشارکت دستگاه های دیگر نیز بتوانیم این کار را ضمیمه فرهنگ سازی دنبال کنیم و همین استقبال اولیه که دارد انجام می شود نشان از روزهای خوب برای آینده است.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: البرز ، فیلم کوتاه ، قرآنی ، کرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۸:۱۶ ۲۰ دی ۱۴۰۲
سلام این فیلم کوتاه را از کجا می‌توان پیدا کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
معروفخانی
۱۰:۵۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
باسلام این فیلم کوتاه رو میتوانیم کجا ببینیم؟