سنندج،

دو مشکل اصلی خبرنگاران بیمه و مسکن است

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار خبرنگاری سخت و خطیر است، گفت: بیمه و مسکن دو مشکل اصلی خبرنگاران است.

دو مشکل اصلی خبرنگاران بیمه و مسکن استبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محسن بیگلری در نشست با خبرنگاران شهرستان سقزگفت: این قشر زحمتکش با کمترین حقوق و مزایا و با عشق خدمت به مردم و جامعه کار می کنند که نیاز به حمایت جدی تر مسوولان دارند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تبریک روز خبرنگار، کار خبرنگاران را یک رسالت مهم توصیف کرد و افزود: رسالت این قشر همواره در جهت آگاهی بخشیدن به جامعه بوده است.

او خبرنگاران را امانتداران عرصه اطلاع رسانی و چشم بینای مردم، توصیف کرد وگفت: جامعه با تلاش خبرنگاران است که در جریان تمام مسایل قرار می گیرد و باید قدردان زحمات خبرنگاران بود.

نماینده مردم در مجلس در بخشی دیگر از سخنان خود به اقدامات اخیر در راستای جذب اعتبار برای اختصاص ردیف بودجه برای ادامه ساخت فرودگاه سقز، اتمام طرح های عمرانی از جمله کنار گذر و سد چراغ ویس این شهرستان پرداخت.

وی همچنین از تاخیر در راه اندازی دوباره دخانیات سقز با وجود جذب 500 میلیارد ریال برای وسایل و تجهیزات آن، گلایه کرد.در این نشست خبرنگاران نشریات، خبرگزاری ها و سایت های خبری شهرستان سقز هم خواستار پیگیری نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه برای رفع مشکلات صنفی خود از جمله؛ بیمه خبرنگاری و مسکن شدند.سپس لوح سپاس و هدیه ای از سوی دفتر نماینده شهرستان های سقز و بانه در مجلس به خبرنگاران اهدا شد. سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.