مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه شهرداریهای موفق، خدمات شهری و صنایع وابسته برگزارشد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ در مراسم اختتامیه که با حضور استاندار محترم مازندران همراه بود، جناب آقای دکتر ربیع فلاح به اتفاق هیات همراه پس از بازدید از کلیه غرفه¬ها با اعطای لوح یادبود و تندیس زرین از این مشارکت منسجم و پر شور شهرداری¬های استان و شرکت¬های فعال در عرصه خدمات شهری و دیگر دستگاه-های اجرایی قدردانی به عمل آورد. ایشان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین رویدادهایی در استان از کلیه دست اندرکاران و همچنین اعضای شورای سیاستگذاری که مقدمات و انجام برنامه¬ریزی¬های این نمایشگاه را بر عهده داشتند سپاس و قدردانی به عمل آوردند.

قابل توجه است در دومین دوره این نمایشگاه که با محوریت مدیریت شهری، شهرسازی، گردشگری، مدیریت بحران، پسماند، خدمات شهری، ماشین آلات و تجهیزات برگزار گردید شهرداری¬های استان عملکرد قابل قبول و مناسبی نسبت به سال گذشته داشتند و با انجام برنامه¬ریزی¬های دقیق و مدون ضمن معرفی نمادهای شهری خود، به ارائه دستاوردها، توانمندی¬ها و طرح¬های عمرانی در دست اجرا پرداختند. همچنین حضور شرکت¬های خدمات شهری فرصت بسیار مغتنمی جهت معرفی جدیدترین محصولات، تکنولوژی¬ها و فناوری¬های نوین در این عرصه به شهرداری¬های استان فراهم آورد.

شایان ذکر است در حاشیه این نمایشگاه همایش تخصصی مدیریت شهری با حضور جمعی از مدیران ملی، مدیران استانی، اعضای شورای اسلامی، شهرداران، اساتید، نخبگان و پژوهشگران این عرصه برگزار گردید. ارائه سخنرانی¬های کلیدی توسط جمعی از مدیران ملی و استانی، برگزاري پنل¬ها و نشست¬هاي تخصصي، كارگاه¬هاي آموزشي در حوزه مديريت شهري و اعطاي گواهينامه تخصصي از جمله در زمينه آموزش مديريت بحران، مديريت شهري پايدار، شهرسازي پيشرفته، شهر الكترونيك و مديريت گردشگري از برنامه¬های ویژه این همایش بود.

از نکات قابل توجه این همایش که گواه سطح بالای علمی و تخصصی آن است می توان به ارسال تعداد بالای مقالات در حوزه های مختلف در این عرصه اشاره کرد که از این تعداد 363 مقاله از سوي کمیته داوران پس از بررسی مورد پذیرش قرار گرفت که بر این اساس 31 درصد در حوزه معماري و شهرسازي، 26 درصد در حوزه مديريت شهري، 18 درصد در حوزه گردشگري، 14 درصد در حوزه مديريت بحران و 11 درصد در حوزه شهر الكترونيك است.

انتهای پیام/پ


برچسب ها: برگزاری ، مراسم ، موفق ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.