بیمارستان بهارستان به عنوان بخش عمده زیر ساختی حوزه بهداشت و درمان در بهارستان با اعتبارات میلیاردی دولت سیراب و تکمیل خواهد شد .

بیمارستان بهارستان با اعتبارات میلیاردی دولت  تکمیل می شودبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، ابراهیم نکو نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با سفر کاروان تدبیر و امید به رباط کریم و بهارستان گفت : حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این سفر قول هایی را برای رفع مشکلات و کمبود های این شهرستانهای پایتخت دادند .

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: کاهش حجم ترافیک و پروژه های عمرانی و بهداشتی و درمانی و آب شرب و فاضلاب از محور های سفر رئیس جمهور به رباط کریم و بهارستان در کنار اسلامشهر بود .

نکو با تاکید بر اینکه ساماندهی کانال محمدیه محور انتقال آب تهران به رباط کریم هم در این فهرست قرار دارد، تصریح کرد: رئیس جمهور قول صد درصد دادند که مشکلات و کمبود های این شهرستانها را برطرف سازند .

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این موضوع که مبلغ اختصاصی به بیمارستان بهارستان در شورای اداری این شهرستان با حضور رئیس جمهور اصلاح شد، اظهار داشت: نوبخت هم به عنوان معاون رئس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور قول تخصیص اعتبارات ویژه به بهارستان و رباط کریم را دادند .

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.