دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته بانوان کشور عصر جمعه در سالن سالن ورزشی طالقانی بروجرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته بانوان کشور با بیان اینکه این مسابقات، انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی می باشند، گفت: چهار تیم از استان های خراسان شمالی، یزد، لرستان و تهران با حضور 146 ورزشکار در این دوره از مسابقات شرکت داشتند.

کاکاوند افزود: این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد که در پایان تیم های لرستان، یزد و تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی گفت: در این مسابقات پنج تیم از استان لرستان رقابت کردند که تیم بروجرد با 9 طلا، خرم آباد با پنج طلا و دورود و الیگودرز هر کدام با یک طلا قهرمانی لرستان را در این دیدارها رقم زدند.

مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته بانوان کشور افزود: در بخش کومیته فاطمه هدایتی، فردخت پارسا، فاطمه قاسمی نژاد، راضیه صالح کوتاه، سیده راحله موسویان، انیس رنجبر، نگین گودرزی، گلنوش میردریکوند، فاطمه مال اسد، ریحانه یاراحمدی، فاطمه رزمی، سیده سادات موسوی نیا، فاطمه نصرالهی، فاطمه گودرزی و مهستی باجلان و در رده کاتا راضیه صالح کوتاه، مهدیه کاکاوند و فاطمه ولیان برای تیم لرستان مدال کسب کردند.

وی با بیان اینکه سرپرستی این مسابقات برعهده مونا شمسه بود، گفت: نرگس پاپی و حدیث نوذری به ترتیب مربی و سرمربی تیم لرستان بودند.

این مسابقات به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد ماه و روز خبرنگار برگزار شد.

22 و 23 مرداد ماه نیز این مسابقات ویژه آقایان نیز در بروجرد برگزار می شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.