معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: این سه هزار گروه، در چهارماهه نخست سال 94، به اردوهای جهادی اعزام شده و در روستاها و مناطق محروم کشور خدمت کرده‌اند.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: این سه هزار گروه، در چهارماهه نخست سال 94، به اردوهای جهادی اعزام شده و در روستاها و مناطق محروم کشور خدمت کرده‌اند.

اسماعیل احمدی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از اعضای این گروه‌ها را دانشجویان تشکیل می‌دهد تصریح کرد: بیش از 50 هزار دانشجو در این گروه‌های اردوهای جهادی حضور داشته و در مناطق محروم کشور خدمات شایانی را ارائه کرده‌اند.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین برگزاری بیمارستان‌های صحرایی را یکی دیگر از سیاست‌های مهم این سازمان برای خدمت رسانی به مناطق محروم کشور عنوان کرد: تا کنون و در این اردوها 75 بیمارستان‌های صحرایی ایجاد شده است.

 احمدی افزود: بیش از پنج هزار پزشک عمومی و متخصص از جامعه بسیج پزشکی کشور نیز در قالب اردوهای جهادی در این بیمارستان‌های صحرایی که در مناطق محروم کشور ایجاد شده است؛ حضور داشته و خدمات پزشکی به مردم محروم این مناطق ارائه کرده‌اند.

 وی با اشاره به یکی دیگر از سیاست‌های بسیج مستضعفین مبنی بر اعزام گروه‌های متخصص پزشکی به روستاهای محروم کشور مبنی بر غربال‌گری موارد خاص مورد نظر و انجام معاینات تخصصی در یک مورد خاص پزشکی، بیان کرد: در این راستا بسیج جامعه پزشکی کشور امسال، 10 گروه ویژه پزشکان متخصص را نیز به روستاهای محروم کشور اعزام کرده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.