خبرگزاری فرانسه: یک وزیر صهیونیست دانشمندان هسته ای ایران را تهدید کرد

موشه یعلون، دانشمندان هسته ای ایران را تهدید کرد و مدعی شد که مسئول جان آنان نیست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه از برلین،‌ موشه یعلون، وزیر دفاع جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای با هفته نامه اشپیگل تهدیدهای تلویحی علیه دانشمندان هسته ای ایران مطرح کرد و مدعی شد: "مسئول جان آنان نیست." 
این وزیرصهیونیستی در مصاحبه ای با اشپیگل که قراراست شنبه منتشر شود و بخش هایی از آن جمعه منتشر شد ادعا کرد: "به هرشکل ،‌بلند پروازی های هسته ای ایران باید متوقف شود.ما ترجیح می دهیم این کار از طریق توافقات و یا تحریم ها انجام شود . اما در نهایت،‌ اسرائیل باید بتواند از خود دفاع کند."
یعلون در پاسخ به پرسشی درباره حملات هدفمند علیه دانشمندان ایرانی یا اقدامات خرابکاری علیه سامانه های رایانه ای ایران مدعی شد: " اسرائیل باید بتواند از خود دفاع کند. من مسئول جان دانشمندان ایرانی نیستم. "
شماری از دانشمندان ایرانی ترور شده اند و ایران همچنین در گذشته قربانی حملات سایبری بوده است . در دو مورد ‌تهران، رژیم صهیونیستی و آمریکا را منشا این حملات سایبری معرفی کرده است .
یعلون همچنین در ادامه ی ادعاهای خود هشدار داد: " اگر ایران قرار نباشد به تعهدات خود عمل کند،‌ اسرائیل باید حملاتی هوایی را پیش بینی کند." 
وی بار دیگر توافقی را که چهاردهم ژوئیه بین تهران و قدرت های بزرگ درباره برنامه هسته ای ایران امضا شد را اشتباهی تاریخی خواند.توافقی که در وین به دست آمد، پیش بینی می کند تهران بلند پروازی های هسته ای خود را در طول چندین سال در برابر لغو تدریجی و قابل برگشت تحریم های بین المللی محدود کند.
محافل سیاسی رژیم صهیونیستی در مجموع با این ادعا که این توافق برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای و استفاده از این سلاح علیه رژیم صهیونیستی، به حد کافی سختگیرانه نیست محکوم کرده اند .
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۰۹:۳۴ ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
کسی که از حق می ترسد، بقیه را تهدید می کند اگر مرد بودی و شجاعت داشتی این طور حرف نمی زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
جوگير نشو لطفا
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۴:۱۱ ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
باز زیاد مصرف کردی تو اقای بزدل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
آقا موشه باز هم از سوراخت اومدی بیرون و غلط اضافه کردی،اگه یه مو از سر دانشمندان ایرانی کم بشه اسرائیل با خاک یکسان می کنیم،خودت هم میدونی این بلوف نیست.
آخرین اخبار