سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کرار بدلیل 2 جلسه غیبت در تمرین، در بازی امروز نبود و مشکلی با وی نداشتیم.

مظلومی: با کرار مشکلی نداریم/ تیم را تقویت می کنیمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل ملوان در نشست خبری گفت: ابتدا روز خبرنگار را تبریک گفته و از عزیزانی یاد می کنیم که در جمع ما نیستند.

وی افزود: از حضور هواداران تشکر می‌کنم آنها انگیزه زیادی به ما دادند. از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم دستورات تاکتیکی را به خوبی انجام دادند.

مظلومی ادامه داد: بخاطر آغاز دیرهنگام تمرینات فقط می توانیم 60 دقیقه از بازی را با قدرت بازی کنیم و تلاش می کنیم هفته آینده هر 90 دقیقه را با قدرت بازی کرده و توان تیم را بالا ببریم.

وی گفت: هدفمان این است که همانند نیمه نخست، نیمه دوم را هم با قدرت به پایان ببریم. بازیکنان ملوان از دقیقه 60 به بعد هجومی بازی کردند و ما فقط به دنبال کنترل بازی بودیم.

وی در مورد جاسم کرار گفت: خبر اهدای یک ماشین به کرار صحت بود. من نمی دانم این اخبار از کجا می آید. برای برخی ها متاسفم که جنگ روانی راه انداخته اند. به دروغ گفتند که سر نهار درگیر شده است. او به این دلیل بازی نکرد که دو جلسه تمرین حضور نداشت.

این بازیکن اضافه وزن دارد ولی وزنش نکردم که ببینم دقیقا چند کیلو اضافه وزن دارد.

مظلومی در مورد مسایل مالی باشگاه هم اظهار داشت: پرداختی هایی داشتیم و فردا نیز پرداختی خواهیم داشت و از بازیکنان ممنونم که با مشکلات مالی کنار می آیند و تمام تلاشمان این است که مشکلات مالی حل شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مظلومی ، کرار ، ملوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار