نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت : ایجاد مرکز درمان ناباروری در هرمزگان با حمایت مسئولان میسر می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بندر عباس؛ آیت الله نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه امروز افزود : مرکز درمان ناباروری رویان ، ایجاد یک واحد مرکز درمان ناباروری در هرمزگان را متعهد شده است که این امر نیازمند توجه مسئولان استان برای تامین بودجه این طرح است .

وی گفت : حرکت های علمی در جامعه نیازمند حضور در عرصه عمل هستند و ایجاد مراکزی برای پیوند میان علم و عمل از ضروریات پیشرفت علمی برای کشور است .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به مشکلات کم آبی در استان افزود : ایجاد طرح هایی برای استفاده از رطوبت دریا بعنوان دریای دوم در کنار احداث آب شیرین کن ها در هرمزگان زمینه ساز رفع مشکلات تامین آی آشامیدنی مردم هرمزگان است .

امام جمعه بندرعباس ضمن تبریک به تمامی تلاش گران عرصه خبر بمناسبت روز خبرنگار گفت : خبرنگار زبان یک قوم و ملت است و عامل آگاهی رسانی به مردم خبرنگاران هستند .

آیت الله نعیم آبادی در ادامه خطبه های نماز جمعه امروز در خصوص ملی گرایی های ، قومیت گرای و نژاد پرستی برخی از حاکمان مستبد دنیا گفت : در جهان کمتر پدیده ای به اندازه پدیده ملی گرایی به جامعه آسیب رسانده است .

وی افزود : وجود تفکرات و اعتقادهای مختلف در جوامع بیانگر این است که دین و علم مختص یک منطقه نیست و جغرافیای محدودی ندارد .

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.