دوست داران طبیعت در استرالیا با دادن خرس های عروسکی و پشمی به کانگورو های کوچکی که پدر و مادر ندارند آن ها را از تنهایی در می آورند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از حامیان محیط زیست در استرالیا به کانگورو های یتیم عروسک های خرسی و پشمالویی داد تا آن ها را از تنهایی در آورد.

Gillian Abbott،مدیر حفاظت و نگهداری از بچه کانگوروهای رها شده متوجه شد که رفتار کانگوروها با این عروسک های خرسی مثل کودکان نوپاست و به آن یه عنوان یک همدم نگاه می کنند.

حمایت از کانگوروهای یتیم با عروسک خرسی

این عکس که توسط خانم Abbott گرفته شده یکی از این بچه کانگوروها به نام Doodlebug  را نشان می دهد که از طریق توئیتر پسرش منتشر شده و اکنون در فضای مجازی فراگیر شده است.

Tim Beshara پسر Abbott پس از توئیت کردن این عکس نوشت: مادرم (یکی از حامیان حیات وحش) این عکس را برای من ارسال کرده است که در این تصوبر به وضوح ارزش در آغوش کشیدن،بخصوص در آغوش گرفتن یک کانگوروی کوچک استرالیایی بدون پدر و مادر، دیده می شود.

My mum (a wildlife-carer) sent me this. Showing the value of a good hug, especially for an orphaned wallaby. #wildoz pic.twitter.com/WuSeDrZ16s

— Tim Beshara (@Tim_Beshara) August 4, 2015

پسر این دوستدار طبیعت در پی مصاحبه ای که با روزنامه محلی استرالیا داشت گفت: زمانی که Doodlebug به دنیا آمد توسط پدر و مادرش رها شد که علت آن ممکن است مرگ مادرش باشد و یا اینکه از کیسه جلوی مادرش پایین افتاده است. 

وی افزود:زمانی که این بچه کانگورو به شرکت حیات وحش مادرم آمد چند ماه بیشتر نداشت. از آن روز تا به حال مادرم از این کانگورو مراقبت کرده است تا دوباره توانست سلامتی خود را به دست آورد و اکنون این بچه کانگورو در جنگل برای خودش آزادانه می گردد و گاها برای غذا خوردن و نوازش شدن باز می گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.