مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: همایش علمی و پژوهشی مناظرات رضوی با حضور مهمانان کشوری و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل 28 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سید ناصر اسحاقی افزود: 164 مقاله به دبیرخانه ارسال شده که پس از بررسی اولیه 146 مقاله مرتبط با موضوع مناظرات رضوی تشیخص داده شد.

وی با اشاره به اینکه چکیده نیمی از این آثار در قالب یک کتاب به چاپ خواهد رسید، تصریح کرد: هیئت داروی انتخاب شده برای این دوره از جشنواره از چهره های شاخص علمی و پژوهشی کشور هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان این مطلب که حجت‌الاسلام سیف‌اله مدبر، حبیب‌اله بابایی و اسماعیل خوشنویس به عنوان داوران این همایش انتخاب شده اند، خاطر نشان کرد: خانم فائزه عظیم زاده اردبیلی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه امام صادق(ع) پردیس خواهران که اولین بانوی دریافت کننده نشان ملی نخبه پژوهشی و خدمت در عرصه علم و فرهنگ نیز هست هم به عنوان داور و هم سخنران در این همایش حضور خواهد داشت.

اسحاقی با اعلام این مطلب که داوری به دو اکیپ تقسیم شده است، افزود: داوری در سه مرحله انجام خواهد شد و سعی خواهیم کرد تا قضاوت عادلانه نسبت به آثار ارسالی انجام شود.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: اردبیل ، همایش ، مناظرات ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.