مهاجم تیم فوتبال سایپا با انتقاد از کارشناسان که سایپا را تیمی پیر می دانند گفت: همین تیم هم از مدعیان قهرمانی است.

میلاد میداودی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتقاد کارشناسان نسبت به جذب بازیکنان پر سن و سال در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: صحبت در این باره بی فایده است. باشگاه سایپا با توجه به جوان گرایی در فصل گذشته تصمیم گرفت در سال جاری با جذب چند بازیکن باتجربه سطح تجربی خود را بالا ببرد.

وی افزود: نمیدانم کارشناسان براساس کدام استدلال اعتقاد به میانگین سنی بالای سایپا دارند چرا که اگر بازیکنان با تجربه تیم را در کنار جوانان سایپا قرار دهیم باز هم جز تیم های جوان لیگ هستیم. ضمن این که 30 سال در فوتبال ایران زمانی است که بازیکنان با رسیدن به پختگی لازم بهترین کیفیت را ارائه می دهند.

مهاجم تیم فوتبال سایپا در خصوص جوان گرایی بیان کرد: نمی دانم جوان گرایی محض برخی تیمها برای آن ها چه فایده ای داشته. اکثر آن ها در سال های گذشته یا مشغول دست و پا زدن برای عدم سقوط بوده یا این که به رقابتهای دسته اول رفته اند.

میداودی گفت: در سال های اخیر کدام بازیکن جوان لیگ برتری یک تنه به یاری تیمش آمده است که آقایان این گونه به جذب چند بازیکن با تجربه از سوی سایپا می تازند. به هر حال این حرف ها بی ارزش است و زیاد نباید به آن پرداخت.

وی درباره قرار نگرفتن سایپا در بین تیم های موفق فصل نقل و انتقالات در نظرسنجی برنامه 90 عنوان کرد: در این باره صحبتی ندارم .چرا که به اذعان اهالی فوتبال سایپا با جذب بازیکنان با کیفیت به یکی از مدعیان لیگ تبدیل شده و حتم داشته باشید سهمیه آسیا را کسب می کند.تیم های بی حاشیه در فوتبال ایران بهتر کار می کنند و سایپا قصد دارد با بی توجهی به حواشی به هدف خود برسد.

وی درباره بازی هفته دوم لیگ مقابل راه آهن اظهار کرد :هر چند راه آهن در نقل و انتقالات دیر شکل گرفت و تا روزهای آخر تکلیفش معلوم نبود اما بازی روان این تیم مقابل فولاد و اندیشه های ناب فرهاد کاظمی جدال سختی را برای ما رقم خواهد زد. راه اهن جزء تیم های هجومی لیگ است ودر خط حمله بازیکنان خوبی دارد.

میلاد میداودی افزود: سایپا نیز با رسیدن به هماهنگی به طور حتم نسبت به دیدار برابر گسترش فولاد سطح بالا تری پیدا کرده هرچند در آن دیدار هم چندین موقعیت گلزنی را به دلیل بی دقتی مهاجمان از دست دادیم که این نقطه ضعف با انجام تمرینات مناسب در هفته جاری تا حد زیادی کاهش یافته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار