استقبال گرم مردم اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم در جنوب غرب تهران، از رئیس جمهوری و هیأت همراه.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی صبح پنج شنبه در ادامه سفرهای خود به استان‌های کشور، وارد جنوب غرب تهران شد و در بدو ورود به ورزشگاه خلیج فارس اسلامشهر مورد استقبال ائمه جمعه و مقام‌های ارشد محلی شهرستان‌های اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم قرار گرفت.

سرزمین کهن شور و شعور، صفا و صمیمیت از زن و مرد، پیر و جوان، کارگر و کارمند، بازاری و کشاورز، ترک، کرد، لر، فارس، گیلک و بختیاری و بسیاری از اقوام دیگر ایران زمین، یکدل و یکصدا در کنار هم آمده بودند تا از رییس جمهوری خود استقبالی شایسته انجام دهند و به جهانیان به نمایندگی ملت ایران یاد آور شوند با وحدت ، ایستادگی و مقاومت می توان بر مشکلات فائق شد.

اهالی جنوب غرب تهران با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و سر دادن شعارهایی چون "محبوب هر ایرانی – دکتر حسن روحانی" ، "دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی"، "رییس جمهوری تشکر تشکر" و "صلی علی محمد یاور رهبر آمد"، حمایت خود را از دولت اعلام کردند .

در مسیر استقبال از کاروان تدبیر و امید تا ورزشگاه خلیج فارس اسلامشهر، حضور استقبال کنندگان به گونه ای بود که خودروی حامل رییس جمهوری به کندی مسیر خود را ادامه می داد .
دکتر روحانی قرار است تا دقایقی دیگر در جمع مردم جنوب غرب استان تهران در ورزشگاه خلیج فارس اسلامشهر در مورد مسایل داخلی و خارجی و همچنین برنامه‌هایی که برای ارتقاء سطح منطقه جنوب غرب استان تهران طراحی شده، سخنرانی کند.

رییس جمهوری را در این سفر یک روزه، دکتر محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری و حسین فریدون مشاور ارشد رییس جمهوری و جمعی از وزرا همراهی می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار