مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری کرمانشاه با اشاره به نقش محوری زنان در دستیابی به توسعه پایدار، بر لزوم توانمندسازی آنان تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛شریفه حق شناس گفت : در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی که در محل مرکز آموزش و پژوهش استانداری کرمانشاه برگزار شد، توانمند سازی زنان در همه حوزه ها مورد تاکید قرار گرفت و نقش زنان در دستیابی به توسعه پایدار اساسی و محوری ارزیابی شد.

وی افزود: این مهم علاوه بر نقش های اجتماعی زنان به لحاظ نقش مهم آنها در مدیریت خانواده از اهمیت زیادی برخوردار است.

حق شناس به ارائه تعریفی از توسعه پایدار پرداخت و گفت: منظور از توسعه پایدار این است که با برنامه ریزی درست از امکانات و ظرفیت های موجود بهترین استفاده شود، بگونه ای که لطمه ای هم به این ظرفیت ها زده نشود و برای آیندگان محفوظ بمانند.

مدیر کل امور خانواده و بانوان استانداری کرمانشاه گفت: این نشست دو روزه با هدف توانمند سازی مشاورین امور زنان و خانواده فرمانداری های استان و مدیران عامل کانون های فرهنگی اجتماعی برگزار شده است.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی در راستای توانمندسازی زنان گفت: توانمندسازی و به روز کردن زنان به عنوان یک گروه اثر گذار در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است و باید در این خصوص برنامه ریزی شود.


انتهای پیام/گ
برچسب ها: کرمانشاه ، زنان ، نقش ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.