رئیس کمیته دفاعی امنیتی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی به هیچ کشوری حمله نظامی نکرده و نخواهد کرد، اما از خاک خود دفاع جانانه و محکمی خواهد داشت.

کوثری: جمهوری اسلامی به هیچ کشوری حمله نظامی نمی‌کند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمداسماعیل کوثری رئیس کمیته دفاعی امنیتی مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت سردار شهید خانجانی که در حسینیه فاطمةالزهرا سپاه محمد رسول‌الله (ص) برگزار شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی به هیچ کشوری حمله نظامی نکرده و نخواهد کرد، اما از خاک خود دفاع جانانه و محکمی خواهد داشت.

وی ادامه داد: در 8 سال دفاع مقدس از حیثیت و تمامیت کشور و حیثیت اسلام دفاع کردیم و مردم کشورمان بسیار جدی مقاومت و ایستادگی کردند.

رئیس کمیته دفاعی امنیتی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش رژیم صدام برای سرنگونی سه روزه جمهوری اسلامی و دفاع ارتش و سپاه و نیروهای مردمی در مواجهه با تجاوز ارتش بعثی عراق تاکید کرد: عراقی‌ها در عملیات کربلای 5 با 135 تیپ حضور پیدا کرده بودند که رزمندگان اسلام با صلابت ایستادگی کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از قطعنامه 598 ارتش بعثی عراق با حمایت شوروی سابق و آمریکا تلاش کرد تا دوباره خرمشهر را تصاحب کند که با شکست مواجه شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دفاعی ، امنیتی ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار