معاون هماهنگ کننده انتظامی استان کرمانشاه خبر از بکار گیری 760 نفر پلیس افتخاری در انتظامی استان داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ شاهمحمدی در بازدید از اداره پلیس افتخاری انتظامی استان گفت: راه اندازی پلیس افتخاری گامی موثر در جهت بهره گیری از ظرفیت های بالقوه مردمی در ارتقاء امنیت عمومی است.

وی افزود: داشتن حسن شهرت در بین عامه مردم یکی از ویژگی ها و خصوصیات داوطلبان عضویت در پلیس افتخاری است و کسانی که در پلیس افتخاری بکارگیری می شوند باید فاقد هرگونه سابقه کیفری باشند.

شاهمحمدی عنوان کرد: در اولین گام حدود 1200 نفر از شهروندان اعم از زن و مرد با مراجعه به مراکز انتظامی استان و شهرستان ها به عنوان پلیس افتخاری ثبت نام کردند که پس از طی مراحل قانونی 760 نفر آنان به عنوان پلیس افتخاری به کارگیری شدند.

وی افزود: در حال حاضر تعداد 760 نفر تحت عنوان پلیس افتخاری پس از گذراندن ادوار آموزشی در کلانتری، پاسگاه و یا پلیس های تخصصی در سطح انتظامی استان مشغول به فعالیت هستند.

این مقام مسئول گفت:از این پس در مراسم و مناسبت های خاص و همچنین در جهت ارتقا امنیت اجتماعی و پیشگیری از ایجاد مزاحمت و وقوع جرائم در تفرجگاه ها و مراکز سیاحتی از وجودنیروهای پلیس افتخاری در کنار کارکنان انتظامی استفاده خواهد شد.

شاهمحمدی پلیس افتخاری را از شاخصه های همکاری مردم با پلیس معرفی کرد و گفت: امیدوارم با گسترش و سازماندهی مناسب و بکارگیری پلیس افتخاری در ارتقا امنیت عمومی بیش از همیشه شاهد مشارکت مردم باشیم.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.