قایقرانان آبهای آرام به منظور حضور در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک عازم میلان می شوند.

ایرج اقلیمی سرمربی تیم ملی کایاک قایقرانی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: برای حضور در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک کایاک 4 مرداد عازم میلان ایتالیا خواهیم شد.
 
وی افزود: قایقرانان منتخب برای حضور در جام جهانی 8 نفر هستند.
 
اقلیمی در خصوص ماده‌هایی که برای حضور در جام جهانی در آن حضور می یابند تصریح کرد: برای کسب سهمیه در جام جهانی از چهار قاره آمریکا، اقیانوسیه، آسیا و خاورمیانه پاروزنان شرکت خواهند کرد و به احتمال زیاد آمریکا اولین کسب سهمیه را خواهد کرد و تلاشمان براین است که دومین کسب سهمیه از آن ما باشد و امید دارم که در قایق چهار نفره هزار متر در کل آسیا جایگاه اول را کسب کنیم تا به کسب سهمیه امیدوار باشیم.
 
وی در خصوص اردوهایی که تا به حال پشت سر گذاشته‌اند یادآور شد: از آبان ماه  سال پیش تا به حال پیوسته در اردو هستیم و گاهی ورزشکاران 4 روز برای استراحت و دیدن خانواده به مرخصی می رفتند. اعلام مشکلات مالی برایمان گران تمام می شود
 
اقلیمی در خصوص مشکلاتی که با آنها دست و پنجه نرم می کنند خاطر نشان کرد:اکثر مشکلاتمان در درجه اول کمبود بودجه فدراسیون و مزیقه مالی است و در این خصوص هم نمی‌توانیم چیزی به زبان بیاوریم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار