تاکنون بیش از 1300 مبلغ و مبلغه یزدی در سامانه سجام ساماندهی شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛

حجت الاسلام کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: تاکنون بیش از 1300 مبلغ و مبلغه یزدی در سامانه سجام ساماندهی شده اند.

وی اظهار داشت: از مجموع ثبت نام کنندگان 815 نفر نبلغ و 496 نفر مبلغه می باشند که در سامانه سجام نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه در سامانه مزبور به روحانیان مبلغ کد تبلیغی دائم و موقت اعطا می‌شودافزود: از مجموع ثبت نام کنندگان تاکنون 771 نفر موفق به دریافت کد دائم شده اند.

وی با در خصوص سامانه سجام گفت: سامانه اینترنتی سجام در راستای یکسان‌سازی اعزام مبلغ در کشور و ساماندهی و تسهیل در اعزام مبلغان در مناسبت‌های مذهبی توسط واحد انفورماتیک سازمان تبلیغات اسلامی کشور طراحی شده است.

کارگر اضافه کرد: این سامانه با سامانه‌های سماوات و سمتا نسبت به یکدیگر نقش هم‌افزایی داشته و در یک راستا فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اطلاعات مبلغان استان‌های مختلف کشور در این سامانه جمع‌آوری شده و ازروحانیان مبلغ نام‌نویسی صورت می‌گیرد، افزود: مبلغان و روحانیان برادر و خواهر ‌می‌توانند با وارد شدن به نشانی اینترنتی www.sajam.ir نسبت به ثبت‌ نام خود در سامانه سجام اقدام کرده تا در مناسبت‌های مختلف سال بر اساس نیاز مساجد مناطق شهری و روستایی مختلف، برای فعالیت تبلیغی اعزام شوند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: روحانی ، سامانه ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.