سرپرست باشگاه صبا در خصوص انتقادات نسبت به دستیاران دایی گفت: دایی جزو اسطوره های فوتبال ما است و برای انتخاب دستیار‌انش برنامه ریزی خاصی دارد .

علی حیات پور در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی به خبرنگاران جوان گفت : دایی به عنوان فردی که خاک فوتبال را خورده، فرد اسطوره های ما محسوب می شود، وی به خوبی آگاه است که باید از افراد شایسته ای در کادر فنی استفاده کند.

حیات پور ادامه داد: به طور حتم، دایی برنامه ریزی دقیقی برای انتخاب دستیار‌انش انجام داده و نباید از وی ایراد گرفت دایی در بحث انتقادات نکات مثبت را در نظر‌میگرد و مشکلی از این بابت نیست .

وی تأکید کرد: ما باید بدانیم افراد با چه دیدگاهی به دایی انتقاد دارند بر همین اساس نظرات مثبت و سازنده را ارزیابی و مورد بررسی قرار دهیم تا تیم بهترین نتیجه را کسب کند.

سرپرست باشگاه صبا‌ی قم در‌ادامه بیانگر تیم فوتبال صبا امروز اخرین تمرینا‌تش را انجام می دهد تا با آمادگی کامل مقابل تیم فوتبال نفت بتواند 3 امتیاز بازی هفته دوم لیگ برتررا از آن خود کند.

سرپرست باشگاه صبا در خصوص آمادگی فوتبالیست ها ادامه داد: فوتبالیست های ما خوشبختانه تمرینات خوب و منظمی انجام دادند و وضعیت تیم رضایت بخش است.

حیات پور درباره تیم فوتبال نفت تهران افزود: تیم فوتبال نفت جزو تیم های خوب لیگ برتری است . سال گذشته این تیم با هدایت منصور‌یان موفقیت های زیادی را پشت سر گذاشته است .
بر همین اساس ما با تمام قوا باید به مصاف این تیم جوان و منظم برویم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار