معاون دبیر کل اتحاد جوانان ترکیه گفت: تمدن‌ها و ملل آسیایی توان آن را دارند که در مقابل تمدن امپریالیسم بایستند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

ملل آسیایی توان ایستادگی در برابر تمدن امپریالیسم را دارند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر امروز نشست خبری «نقش امپریالیسم در حمایت از گروه تروریستی داعش» در معاونت بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این همایش چنگیز چاغلاش دبیرکل اتحادیه جوانان ترکیه، الف الهام اغلو معاون دبیرکل اتحادیه جوانان ترکیه، زیاد امینه از مسئولان شاخه جوانان حزب الله، یوسف بسطام از مسئولان شاخه ارتباط دانشجویی حزب الله و حسین ناصر از مسئولان شاخه جوانان حزب الله حضور داشتند.

گفتنی است در این مراسم هیئت‌های لبنانی و ترکیه‌ای به بیان دیدگاه‌های خود در باره مبارزه با امپریالیسم و چگونگی مبارزه با تروریست‌های بعثی تکفیری داعش پرداختند.

الف الهام اوغلو معاون دبیر کل اتحاد جوانان ترکیه در این نشست خبری اظهار داشت: تمدن‌ها و ملل آسیایی توان آن را دارند که در مقابل تمدن امپریالیسم بایستند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

وی ادامه داد: اتحادیه جوانان آنتی امپریالیسم جوان با هدف هماهنگی و هم‌راستاسازی آنتی امپریالیسم جهان برگزار شده، از 15 کشور جهان در آن عضویت وجود دارد.

معاون دبیر کل اتحاد جوانان ترکیه خاطرنشان کرد: هدف ما از حضور در ایران ارتباط سازنده با جوانان ایرانی و تعریف کار مشترک در این پروسه است.

چنگیز چاغلاش: آمریکا به عنوان سردمدار امپریالیسم حاضر به قبول شکست خود نیست

در ادامه این نشست، چنگیز چاغلاش دبیرکل اتحاد جوانان ترکیه اظهار داشت: آمریکا به دنبال این است که با ارسال سلاح به گروه‌های تروریستی همچون داعش، جبهة النصره و القاعده، عراق، سوریه، ترکیه و ایران را تجزیه کند.

وی ادامه داد: امروز در کانون حوادث جهانی قرار گرفته‌ایم و آمریکا به عنوان سردمدار امپریالیسم حاضر به قبول شکست خود نیست.

دبیرکل اتحاد جوانان ترکیه با اشاره به تلاش امپریالیسم در جهت ضربه زدن به کشورها خاطرنشان کرد: کشورهای منطقه با جمع شدن در کنار یکدیگر می‌توانند فضای لازم برای شکست طرح‌های امپریالیستی را به وجود آورند.

زیاد امینه: قدرت ایران زورگویان غربی را به زانو درآورد

زیاد امینه مسئول شاخه جوانان حزب الله لبنان نیز در این نشست اظهار داشت: کشورهای اسلامی برای شکست امپریالیسم باید وحدت داشته باشند.

وی افزود: به جمهوری اسلامی ایران بابت مذاکرات 1+5 تبریک می گویم که قدرت ایران باعث به زانو آوردن کشورهای زورگوی غربی شد و آنها را پای میز مذاکرات نشاند و آنها را از گزینه های نظامی منصرف کرد.

یوسف بسطام: تلاش داریم از طریق فضای مجازی چهره از نقاب امپریالیسم جهانی برداریم


یوسف بسطام مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی حزب الله لبنان اظهار داشت: ما تلاش خواهیم کرد تا نشان دهیم می توانیم با امپریالیسم مبارزه کنیم.

بسطام گفت: اگر بخواهیم درباره جنایت صهیونیستها صحبت کنیم ولی از جنایت سعودیها اسمی نبریم، جفا کرده ایم.

وی در ادامه اظهار داشت: دو محور در منطقه وجود دارد: محور اول که امپریالیسمی که آمریکا و برخی اعضای اتحادیه اروپا شکل داده اند و ک اسرائیل و عربستان سعودی نمایندگان آنند و محور دوم که ضد امپریالیسم است ،جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

بسطام ادامه داد: رهبر جمهوری اسلامی نه فقط در کشورهای اسلامی بلکه در برخی کشورهای آمریکای لاتین و کشورهای آزاده دیگر در مقابل امپریالیسم تبلیغات خوبی انجام داده است.

مسئول شاخه جوانان دانشجویی حزب الله افزود: ما به عنوان شاخه حزب الله که در این محور ضد امپریالیستی قرار داریم نمی توانیم ظلم را قبول کنیم، ما از مظلومان عالم دفاع می کنیم.

بسطام در انتها خاطرنشان کر: ما در اتحادیه جهانی امپریالیسم فعالیت های متعددی تا به امروز انجام داده ایم که شامل تدوین اساسنامه و سپس تبلیغات گسترده در فضای مجازی بود. ما تلاش داریم از طریق فضای مجازی چهره از نقاب امپریالیسم جهانی برداریم و افکار عمومی نسبت به جنایات آنها آگاه سازیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

برچسب ها: امپریالیسم ، داعش ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار