رئیس اداره سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: نشست سالیانه بهداشت کشاورزی 18 و 19 شهریور ماه سال جاری به منظور نزدیک سازی دیدگاه‌های بهداشت و جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد.

دکتر رضا عزتیان رئیس اداره مشاغل خاص و مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نشست سالانه و کارگاه کشوری بهداشت کشاورزی 18 و 19 شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد. 

وی در خصوص هدف برگزاری این نشست سالانه عنوان کرد: افزایش شاخص ها برای جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت یکی از دستاوردهای این نشست است که هدف افزایش و ارتقا شاخص ها برای پوشش همگانی است.

رضا عزتیان ادامه داد: به منظور فرهنگسازی و تقویت زیر ساخت‌های ارائه خدمات بهداشتی درمانی به کشاورزان، برنامه‌های بهداشت کشاورزی از طریق سیستم‌های خدمات بهداشتی درمانی پایه گذاری می‌شوند تا در سطح کشور مورد پیگیری قرار گیرند. 

رئیس اداره مشاغل خاص مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت درمان و آموزش و پزشکی اظهار کرد: همه ساله به منظور گردآوری تجربیات یافته‌ها و میزان دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده و برنامه‌های عملیات بهداشتی کشاورزی نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها و اهداف در اداره خدمات بهداشت حرفه‌ای و مشاغل خاص وزارت بهداشت تنظیم گردیده و به کشور ابلاغ شده است. 

رضا عزتیان درخصوص این همایش اضافه کرد: همایش برای بهداشت کشاورزی با همکاری مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی تبریز  با حضور کارشناسان بخش‌های بهداشت جهاد کشاورزی و محیط زیست بر پا می‌شود. 

وی در خصوص اهداف مهم نشست سالیانه بهداشت کشاورزی بیان کرد: یکی از اهداف مهم در پیگیری نشست‌های بهداشت کشاورزی نزدیک‌سازی دیدگاه‌های بخش‌های بهداشت و کشوری در فعالیت‌های مشترک می‌باشد.  

در سال جاری چگونگی اجرای فعالیت‌های بهداشت کشاورزی  در سال تحول سلامت از دیگر موضوعات و محورهای مهم خواهد بود. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار