شهرکرد؛

6 شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری تشییع و خاکسپاری می شود

همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام جعفر صادق (ع)، پیکر مطهر 6 شهید گمنام سال های دفاع مقدس در شهرهای گوجان، دشتک و بلداجی استان چهارمحال و بختیاری تشییع و خاکسپاری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از تشییع پیکر مطهر 6 شهید گمنام سال های دفاع مقدس در روز سه شنبه 20 مرداد ماه جاری همزمان با سالروز شهادت مظلومانه بنیانگذار فقه جعفری حضرت امام جعفر صادق (ع) در این استان خبر داد.

سرهنگ پاسدار عباس عباسی گفت: مراسم تشییع و تدفین این شهدای بزرگوار در شهرهای گوجان شهرستان فارسان، دشتک شهرستان اردل و بلداجی شهرستان بروجن انجام می شود.

وی افزود: پیکر مطهر این شهداء روز شنبه 17 مرداد پس از استقبال رسمی با رژه موتوری وارد استان شده و به گنجینه شهداء شهرکرد منتقل می شوند.

عباسی با تاکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت باید روز به روز پر رنگ تر شود، از مردم شهید پرور و ولایتمدار استان برای حضور پرشور در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام دعوت کرد تا همچون ادوار گذشته برگ زرین دیگری بر افتخارات چهارمحال و بختیاری بیفزاید.

شهر گوجان از توابع بخش مرکزی شهرستان فارسان در فاصله ۳۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری، شهر دشتک از توابع شهرستان اردل در فاصله ۹۲ کیلومتری شهرکرد و شهر بلداجی از توابع شهرستان بروجن در فاصله ۶۵ كیلومتری شهرکرد قرار دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.