فرماندار ماکوبا اعلام این موضوع گفت: سال جدید مالی 120 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌‌های عمرانی ماکو تخصیص یافته است که انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی نسبت به هزینه‌کرد به موقع این اعتبارات اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  شاهین علیزاده بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام ماکو تاکید کرد و اظهار داشت: اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در شهرستان ماکو حائز اهمیت است.

فرماندار ماکو از افزایش 2 برابری اعتبارات عمرانی ماکو در سال مالی جدید خبر داد و افزود: انتظار می‌رود امسال با این میزان اعتبار بتوانیم در راستای رفع هر چه بیشتر محرومیت در این شهرستان اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 62 میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای ماکو تخصیص یافته بود که با افزایش اعتبارات این میزان به 310 میلیارد ریال رسید که امیدواریم امسال نیز چنین فرصتی فراهم شود.

علیزاده خواستار جذب به موقع اعتبارات توسط دستگاه‌های اجریی شد و افزود: باید دستگاه‌های اجرایی در راستای جذب به موقع اعتبارات و هزینه‌کرد مطلوب آنها اقدام کنند.

وی با اشاره به مهمترین بخشهایی که این اعتبار در آنها هزینه می‌شود، اعلام کرد: بنا داریم امسال اعتبارات را در بخش‌های راه و شهرسازی، مقاوم سازی اماکن، اجرای پروژه‌های عمرانی برای رفع محرومیت، آبرسانی، توسعه شبکه برق و ... هزینه کنیم.

علیزاده با بیان اینکه در تلاش برای جذب اعتبارات از محلهای ویژه هستیم، اعلام کرد: در تلاش هستیم از طریق نماینده مجلس این شهرستان اعتبارات ویژه‌‌ای در بخش‌های مختلف جذب کنیم تا در راستای خدمات عمرانی بیش از این ارائه خدمت کنیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ماکولو
۱۷:۲۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
مشکل ترافیک و تعریض خیابان امام رو حل کنین.