مرادی در جستجوی آرامش از دست رفته

عضو سابق کمیته داوران گفت: رسیدن به آرامش تنها دلیل استعفایم از کمیته داوران فدراسیون فوتبال بود.

مسعود مرادی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص استعفا از کمیته داوران اظهار داشت: پس از 2سال فعالیت و تلاش برای حل بحران‌ های کمیته داوران و تنش‌های ایجاد شده بین این کمیته و دپارتمان داوران، احساس خستگی کرده و به همین دلیل از این سمت استعفا دادم ، چرا که به شدت نیاز به آرامش دارم .
 
وی افزود: برخی شایعه ها در خصوص این که آمدن مسعود عنایت به دپارتمان داوری دلیل استعفای من بوده را تکذیب می‌کنم . با هیچ ‌کس مشکلی ندارم و اعتقاد دارم جامعه داوری نیاز به آرامش داشته وتمامی اعضای این جامعه باید دست به دست هم داده ومحیطی آرام را برای داوران کشور فراهم کنند.
 
مرادی ادامه داد: هم چنین بودن من در کمیته داوران با توجه به هماهنگی اصفهانیان ریاست کمیته ، عنایت مسئول دپارتمان داوری واسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال لزومی نداشت و به همین دلیل نمی‌توانستم تاثیری در تصمیمات کلان داوری داشته باشم . حتم بدانید با مشارکت این 3نفر داوری کشور گام‌های رو به جلویی خواهد داشت.
 
عضو سابق کمیته داوران افزود: هم چنان به عنوان مدرس و ناظر در خدمت جامعه داوری هستم ولی با توجه به حضور افراد زحمتکش که برای ارتقای سطح داوری تلاش می‌کنند تشخیص دادم نمی‌توانم نقطه نظری ارائه داده و موثر باشم به همین دلیل استعفای خود را به مسئولان اطلاع دادم.
 
وی در خصوص وضعیت داوری در فصل جدید بیان کرد: سوابق، تجربه و علاقه مندی عنایت، اصفهانیان و اسدی سبب می‌شود داوری با حل مشکلات گذشته در فصل روزهای خوبی داشته باشد.
 
مرادی گفت: البته برای رسیدن به این منظور فدراسیون فوتبال باید حمایت های مالی و معنوی خود را از داوران گسترش داده و از تنش های موجود کم کند.ضمن این که داوران باید از حواشی فاصله گرفته و تنها به ارائه قضاوت های خوب فکر کنند.
 
وی درباره بازگشت محسن قهرمانی به عرصه داوری عنوان کرد: این تصمیمی است که توسط کمیته داوران گرفته شده و با توجه به استعفای کمیته نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم. / م ه
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار