شعبان زاده: ترافیک قم به سمت خوبی پیش می‌رود و شهرداری تمام تلاشش را خواهد کرد تا بهترین امکانات را در بخش ترافیکی استفاده کند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ شعبان زاده سرپرست سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری قم از نصب 150 دوربین در تمامی خیابان های استان قم تا پایان سال خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام اثر مثبتی بر رانندگی دارد گفت: این اقدام موجب می‌شود تا رانندگان، پلیس را در کنار خود احساس کنند و قوانین راهنمایی و رانندگی را بیشتر رعایت کنند و یک شهر منظم و به دور از حادثه برای قم ایجاد خواهد شد.

سرپرست سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری قم از بهره برداری 12 پارکینگ روباز در قم خبر داد و افزود : تعدادی پارکینگ رو باز در قم مشغول به فعالیت هستند و دو پارکینگ در حرم مطهر قرار داشته و تا دو سال آینده پارکینگ شهید کاظمی در صفاییه به بهره برداری خواهد رسید که هشت هزار خودرو را در خود جای خواهد داد و قرار است تعداد پارکینگ ها به 12  برسد .

شعبان زاده در خصوص پارکینگ ها در استان قم گفت: در هر جایی از سطح شهر که فضایی مناسب داشته باشیم پارکینگ را احداث خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برای تسهیل در رفت و آمد در بعضی خیابان ها طرح یکطرفه  اجرا شده است گفت: ممکن است این طرح در بعضی نقاط طولانی شدن مسیر را ایجاد کند اما موجب روان سازی ترافیک شده و با این اقدام از سوانح و حادثه‌ها کاسته می‌شود.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: ترافیک ، قم ، نصب ، دوربین ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.