معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان فارس گفت: هم ‌اکنون66 مراکز نیکوکاری این نهاد در محلات مختلف شهرستانهای استان فارس مشغول خدمت‌رسانی به نیازمندان هستند.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان فارس،محمد بدری با اعلام اینکه ایجاد شبکه‌های نیکوکاری گامی نوین در این نهاد است که براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اجرایی شد، اظهار کرد: معظم‌له به توسعه شبکه‌های مردمی اشاره وتاکید دارند تا کارهای مردم به خودشان واگذار شود.

وی افزود: با ایجاد شبکه‌های نیکوکاری از حجیم شدن کار در بدنه کمیته امداد پرهیز می‌شود.

بدری با اعلام اینکه از 66 مرکز نیکوکاری، 13 مرکز در محلات مختلف شهرستان شیراز و 53 مرکز در محلات شهرستانهای سطح استان قرار داردافزود : باید در این راه با شناسایی ظرفیت خیران و نیکوکاران به نیازمندان و افراد بی‌سرپرست یاری‌رسانی شود.

معاونت توسعه مشارکت های مردمی خاطرنشان کرد: با بررسی دقیق همه محلات شهرستانهای استان فارس مورد شناسایی قرار گرفته و در این طرح شبکه نیکوکاری کمیته امداد به‌عنوان ناظر و هماهنگ‌کننده ایفای نقش می‌کند تا همه خدمات با هماهنگی مراکز نیکوکاری به صورت عادلانه تقسیم شود.

بدری با اشاره به ایجاد مراکز نیکوکاری در شهرهای استان گفت :3 مرکز در سطح شیراز در آینده نزدیک به بهره برداری می رسدو ما در صدد هستیم تا در آینده برای مناطقی که شبکه نیکوکاری تعریف شده آسیب فقر به طور کامل رخت بربندد.

وی در خاتمه بیان کرد : کمک به مراکز نیکوکاری در سطح شهرها مشارکت بیشتر خیران را به همراه دارد تا خدمات به‌صورت گسترده و عادلانه به نیازمندان واقعی ارائه شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.