همدان؛

تست آمادگی جسمانی داوران لیگ آزادگان در همدان برگزار شد

کلاس توجیهی تست آمادگی جسمانی پیش فصل داوران و کمک داوران لیگ های دسته یک، دو و سه فوتبال کشور با حضور 105 داور فعال به مدت سه روز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال افزود: کلاس توجیهی پیش فصل داوران و کمک داوران لیگ های دسته یک، دو و سه فوتبال به مدت سه روز و در بازه های زمانی مشخص درچهار منطقه کشور برگزار می شود.

مسعود عنایت تصریح کرد: در این کلاس داوران شرکت کننده با آخرین تغییرات در قوانین داوری آشنا شدند و طی آن به مشاهده کلیپ ها و بررسی اشتباهات داوری در بازیهای فصل پرداختند.

مدرس داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا خاطر نشان کرد: نفرات پذیرفته شده در این کلاسهای توجیهی مجوز قضاوت در لیگهای دسته یک، دو و سه کشور را بدست خواهند آورد.

وی به فعالیت داوران همدانی در فوتبال کشور اشاره کرد و افزود: همدان از استان های فعال در امر داوری فوتبال است که دو داور بین المللی در عرصه فوتبال کشور دارد.

عنایت تصریح کرد: در ابتدای تست امروز تنها برای هفت داور همدانی مجوز صادر شده بود که با توجه به استعداد داوران همدانی این تعداد به 15 نفر افزایش یافت و بیشتر داوران همدانی نیز در این تست موفق ظاهر شدند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: همدان ، تست ، آمادگی ، داوران ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.