سنندج؛

برگزاری سومین جشنواره تئاتر خیابانی سقز با حضور 14 گروه نمایشی

سومین جشنواره تئاتر خیابانی سقز با حضور 14 گروه نمایشی به مدت 3 روز در پارک مولوی کُرد این شهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ مسئول دفتر هنرهای نمایشی شهرستان سقز در حاشیه برگزاری این جشنواره گفت: این برنامه هنری شامگاه دوشنبه با اجرای 5 کار نمایشی با نام های 'آخه این اسمه ما داریم' به کارگردانی محسن محمدی، 'شکوفه های پر پر' به کارگردانی بابک مهرآور، 'ازدواج آنلاین' به کارگردانی هاوری رضایی، 'رسم و آیین' به کارگردانی امیر زارع زاده و 'هملت خومالی' به کارگردانی سامان سید ابراهیمی شروع شد.

وی افزود: این جشنواره با هدف ترویج حقوق شهروندی، آموزش مهارت های زندگی و شناسایی استعدادها و بالفعل ساختن پتانسیل های این رشته هنری از روز 12 تا 14 مرداد برگزار خواهد شد.

محمد زارع زاده بیان کرد: در طی این 3 روز 14 نمایش برای مردم به اجر در خواهد آمد و مراسم اختتامیه آن هم روز 15 مرداد با حضور مسوولان و هنرمندان استان و سقز برگزار می گردد.

مسئول دفتر هنرهای نمایشی شهرستان سقز گفت: این جشنواره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی سقز، انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان و دفتر هنرهای نمایشی سقز برگزار می شود.

وی درپایان گفت: فیلم های نمایش های این جشنواره برای شرکت در جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان که مهرماه برگزار خواهد شد ارسال خواهند شد تا در صورت پذیریش، گروه ها برای اجرا حضور یابند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.