ساخت پالت پلاستیکی و چوبی برای جابجایی و ارسال بار

پالت‌های پلاستیکی و چوبی به منظور جابجایی بار و کالا به شیوه‌ای ایمن و پایدار ساخته شده است.

علی مهدی زاده مسئول شرکت ثمین پلاستیک و تولید کننده انواع پالت پلاستیکی و پالت چوبی در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: پالت پلاستیکی به علت آنکه از مواد پلی اتلین سنگین ساخته شده است در برابر مواد شیمیایی مقاوم بوده و در آن نفوذ نمی‌کند به علاوه پالت‌های پلاستیکی پس از، از بین رفتن می‌توان به طور 100 درصد بازیافت کرد و مجددا از آن استفاده کرد. 

وی در ادامه افزود: این پالت‌ها برای بسته بندی مواد و جابجایی و ارسال بار استفاده می‌شود و بیشتر در کارخانه‌ها شرکتها و هر کارخانه‌ی تولیدی کاربرد دارد.

مهدی زاده خاطر نشان کرد: پالت‌های چوبی از چوب ساخته می‌شوند و برای تولید انبوهی از پالت‌های چوبی باید تعداد زیادی از درخت‌ها قطع شود این پالت‌ها به مرور زمان شروع به پوسیدن می‌کند و در اثر پوسیدگی از خود گاز متان تولید می‌کند. 

وی با اشاره به دوام و ایمنی این پالت‌ها خاطر نشان کرد: طول عمر پالت چوبی سه سال است و طول عمر پالت پلاستیکی 15 سال می‌باشد و از لحاظ ایمنی پالت‌های پلاستیکی دارای گوشه‌های گرد و نرم بوده و به کارگران و کالاها هیچ آسیبی نمی‌رساند در حالی که پالت چوبی دارای گوشه‌های تیز می‌باشد. 

مهدی زاده تصریح کرد: پالت پلاستیکی ضد آب هستند و به آسانی و با مواد شوینده تمیز می‌شوند اما پالت های چوبی در اثر برخورد با آب فرو می‌پاشد و در عین حال وزن بسیار زیادی دارد و به راحتی قابل حمل و جابجایی نیستند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۴ تير ۱۳۹۹
قیمت چنده شماره تلفن لطفا برای خرید بدید
آخرین اخبار