خاتمی دبیر هیئت تنیس گفت: تیم تنیس ناصر امین قم که به نمایندگی استان قم در فصل جدیدلیگ دسته اول تنیس بانوان شرکت کرده بود،در نخستین گام شکست را پذیرفت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم : ناصر امین که فصل گذشته با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته اول بانوان کشور جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرده بود به دلیل حضور یک تیم دیگر در لیگ برتر بانوان تصمیم گرفت که در لیگ دسته اول باقی بماند.

دبیر هیئت تنیس استان قم بیان کرد: ناصر امین روز گذشته در ساری در نخستین دیدار فصل جدید خود به میدان رفت و در مصاف با تیم تهران قدس با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شد.

وی بیان کرد: در دومین مسابقه انفرادی مبینا علی آتشی از ناصر امین قم برابر شهره عظیمی از تهران قرار گرفت و با حساب ۲ بر صفر به حریف خود باخت تا پیروزی تیم تهران قدس قطعی شود.

 

دبیر هیئت تنیس استان قم تصریح کرد: در مسابقه دو نفره، تیم فائزه خدا کرمی و نازنین سادات حسینی از قم در یک مسابقه بسیار نزدیک و فشرده دربرابر تیم دو نفره الهام پوستی و شهره عظیمی مغلوب شد تا این مسابقات با برتری ۳ بر صفر تهران قدس پایان یابد.

 در پایان خاتمی خاطر نشان کرد: در این مسابقات که با حضور ۹ تیم برگزار می‌شود تیم ناصر امین قم با تیم‌های تهران قدس، سیمرغ گیلان و امید امیر آمل همگروه است یابد.

 

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.